Mr.Ruben zei:Ik was graag gekomen, maar voor mij te ver rijden, 2 uur heen en 2 uur terug.
RVP-38 zei:Ik kom ook zaterdag! met hoeveel personen is nog niet zeker zo nodig kom ik alleen
mlcoolj zei:Haha, voor mij nog verder.. bijna 3... maar ik ben er wel jongens!
mlcoolj zei:ja, wil die IS van Dzjino wel zien
Oeh... Paraplu met Lexusforum logo als je ?20,- of meer doneert?!Hube zei:gezellig jongens! Ik heb er zin in, neem een paraplu mee, het gaat waarschijnlijk wat regenen. http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4058584
Hube zei:lol Die krijg ik niet meer op tijd gedrukt En merchandising is erg duur tegenwoordig. Of je moet minimaal 1000 stuks afnemen of je betaald de hoofdprijs.
ik kom voorbij dit punt is het ver omrijden ?RoelVB zei:Houden degene die over Eindhoven komen er rekening mee dat er werkzaamheden zijn op knooppunt Batadorp.
Ik kom hier zelf niet over, maar leek me wel vriendelijk om even te melden.
mlcoolj zei:OFFTOPIC: Vergis je niet.. dat gaat best snel tegenwoordig met die schadeherstellers... Toen ik de Mazda had was de bumper ook binnen een dag klaar... nu is de vraag... of de kleuren goed matchen... dat moet je wel goed controleren iig... Bij mij was het drama...