lexusmeeting showoff imports 22 juni 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Houden degene die over Eindhoven komen er rekening mee dat er werkzaamheden zijn op knooppunt Batadorp.
Ik kom hier zelf niet over, maar leek me wel vriendelijk om even te melden.

lol :) Die krijg ik niet meer op tijd gedrukt ;) En merchandising is erg duur tegenwoordig. Of je moet minimaal 1000 stuks afnemen of je betaald de hoofdprijs.

Hube zei:
lol :) Die krijg ik niet meer op tijd gedrukt ;) En merchandising is erg duur tegenwoordig. Of je moet minimaal 1000 stuks afnemen of je betaald de hoofdprijs.

Het is tegenwoordig een trend om je merchandise stuff in oostblok landen te halen ;)!! ik zal het nog sterker vertellen. Dinsdag met mail alles versturen dan heb ik het vrijdag in huis ;)

RoelVB zei:
Houden degene die over Eindhoven komen er rekening mee dat er werkzaamheden zijn op knooppunt Batadorp.
Ik kom hier zelf niet over, maar leek me wel vriendelijk om even te melden.
ik kom voorbij dit punt is het ver omrijden ?

Ligt eraan van welke kant je komt. Maar voor zover ik weet blijft er een rijbaan open, dus enkel wat vertraging.
Zou je voor de zekerheid even moeten opzoeken.

OFFTOPIC: Vergis je niet.. dat gaat best snel tegenwoordig met die schadeherstellers... Toen ik de Mazda had was de bumper ook binnen een dag klaar... nu is de vraag... of de kleuren goed matchen... dat moet je wel goed controleren iig... Bij mij was het drama...

mlcoolj zei:
OFFTOPIC: Vergis je niet.. dat gaat best snel tegenwoordig met die schadeherstellers... Toen ik de Mazda had was de bumper ook binnen een dag klaar... nu is de vraag... of de kleuren goed matchen... dat moet je wel goed controleren iig... Bij mij was het drama...

Maar dit zijn twee bumpers die volledig gespoten moeten worden! en een nieuwe velg hopelijk is die wel binnen!

heren, ik wens jullie morgen een geweldige dag toe! :hi: Mocht ik vroeg klaar zijn met werken kom ik nog even langs. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.