Jeroen zei:10 man zal der wel in passen...
beetje passen en meten
DeJean zei:Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
Dit krijg ik als ik op inschrijven klik. Is het alleen voor Nederlandse leden van dit forum of moet je ergens lid van zijn. Had intresse om er eens naar toe te komen.
Wat Marvin zegt, PM mij even die details door en ik zet je er bij.mlcoolj zei:Hoi DeJean, stuur Hube een bericht met je gegevens (naam, hoeveel man en of je de bbq bij wil wonen). Meld er ook bij dat je hebt geprobeerd in te schrijven en de melding wat je krijgt... Sorry hiervoor...
LOL! en welke taak had je dan in gedachten?Henny zei:Jeroen zei:10 man zal der wel in passen...
beetje passen en meten
Laten wij, lees jullie, een nieuw record gaan vestigen,
Wat hebben jullie hier voor nodig :
1 slachtoffer die zijn IS200/IS250 ter beschikking stelt,
minimaal 20 mannen of vrouwen en dan maar kijken hoe ver wij komen
Zelf schat ik dat jullie er zo'n 17 in krijgen
O ja. wel even de schoenen uit, anders blijft er niets over van de beschikbaar gestelde IS 200/IS 250
@ Hube, ik zie hier een mooie rol/taak voor jou liggen
LOL! en welke taak had je dan in gedachten?[/quote]Hube zei:Jeroen zei:10 man zal der wel in passen...
beetje passen en meten
@ Hube, ik zie hier een mooie rol/taak voor jou liggen
Wesley-S zei:Ik moet nog even kijken hoe ik met de planning zit , maar komen er meer mensen vanuit limburg om misschien met een groepje er heen te rijden.
Hube zei:Dat is zooooooooooooooo fout!!!!!!!!!!!!! Enne, mijn auto zal daar problemen mee hebben Net gehoord van de autofluisteraar. Daarnaast kan je beter kleine mensen gebruiken