- 4 jul 2011
- 104
- 0
- 0
Nou ja zeg, heb ik gisteren m'n LS400 uit 1994 opgehaald (zie introductieverhaal JWR) en vandaag begint ie schokkerig te doen (zo af en toe). Heel even was ie bijna aan het 'bokken'. Nu rijd ik dan wel tijdelijk met een lekke luchtvering linksvoor. Kan dat er iets mee te maken hebben? Trekt het constant oppompen van de luchtvering soms (veel) motorvermogen of leg ik dan als leek helemaal verkeerde verbanden? Gisteren heb ik er zo'n 200 km zonder problemen en supergladjes mee gereden en vandaag moppert ie opeens. Wat zou dat kunnen zijn zo van de ene dag op de ander? Toch maar iets eerder de afspraak bij de garage plannen.
Ik heb allerlei plannen met de auto zoals je ook al in het introductieverhaal heb kunnen lezen. Maar dit was ik eigenlijk nog niet van plan. Ik heb een hekel aan dit soort vage klachten. M'n eerste LS400 uit 1991 begon op een gegeven moment ook schokkerig te lopen maar dat was na het vervangen van de automaatolie...
Ik houd jullie op de hoogte!
Groet,
Jaap-Willem
Update 04-09 : ik heb al een paar goede tips gehad: vervangen bougies, injectorcleaner en coolant temperature sensor. Dat gaan wij dus maar eens in de praktijk brengen.
Hieronder gelijk nog maar even weer een andere foto van de auto.
Ik heb allerlei plannen met de auto zoals je ook al in het introductieverhaal heb kunnen lezen. Maar dit was ik eigenlijk nog niet van plan. Ik heb een hekel aan dit soort vage klachten. M'n eerste LS400 uit 1991 begon op een gegeven moment ook schokkerig te lopen maar dat was na het vervangen van de automaatolie...
Ik houd jullie op de hoogte!
Groet,
Jaap-Willem
Update 04-09 : ik heb al een paar goede tips gehad: vervangen bougies, injectorcleaner en coolant temperature sensor. Dat gaan wij dus maar eens in de praktijk brengen.
Hieronder gelijk nog maar even weer een andere foto van de auto.