- 16 jun 2013
- 390
- 127
- 43
Ik denk ik post hier even mijn auto. Daarbij kan ik er toch niet van af blijven en zal er dus nog wel het een en ander aan gebeuren in de toekomst.
Het is dus een lexus IS300 sedan uit 2002. Hij is in 2003 ge?mporteerd vanuit amerika en heeft dus een handbak!!
Auto rijdt super goed, maar heeft hier en daar wat liefde nodig.
Voor apk:
-remslang zit gedraaid
-2 nieuwe banden monteren
-ruitensproeier werkt niet
-moeten nieuwe kenteken lampjes in
Algemene dingen:
-mattenset ontbreekt
-moet even kijken of ik een leuke oplossing kan vinden om de eenheden naar eu spec te krijgen.
-moet even goed gewassen worden en alles
-ik hoor af en toe water klotsen onder het dashboard of dicht bij het schudbord. Las al iets over een luchtbel in het koelsysteem
Overige plannen:
-pioneer dubbeldin monteren
-geluid wat optimaliseren naar mijn zin en al het knutsel werk van de vorige eigenaar weg halen.
-schroefset wil ik er onder hebben
-setje dikke(re) wielen er onder (huidige zijn overigen al erg mooi, en met de oem chromen rand er nog in, niet over gespoten)
-misschien nog iets meer geluid uit het uitlaat systeem halen, vind het gewoon eng zo stil als dat ie is
-andere achterlichten heb ik op t oog
-koplampen misschien ook wat aanpassen hier en daar.
-en misschien ga ik de auto wrappen in de toekomst.
Zat te doen dus.
Nu heb ik gelijk even een vraag aan de kenners
Mijn auto is dus us spec, mijne heeft dagrijverlichting. Is iemand daar mee bekend? Is dat makkelijk uit te schakelen of moet ik me gaan verdiepen in de elec schema's? En kan nu bijvoorbeeld ook me mistlampen voor pas aan zetten op het moment dat ik dimlicht aan heb.
En hebben jullie ook een groothoek binnenspiegel of is dat ook enkel de us spec?
Ik heb nog geen foto's maar die komen er aan!!
Het is dus een lexus IS300 sedan uit 2002. Hij is in 2003 ge?mporteerd vanuit amerika en heeft dus een handbak!!
Auto rijdt super goed, maar heeft hier en daar wat liefde nodig.
Voor apk:
-remslang zit gedraaid
-2 nieuwe banden monteren
-ruitensproeier werkt niet
-moeten nieuwe kenteken lampjes in
Algemene dingen:
-mattenset ontbreekt
-moet even kijken of ik een leuke oplossing kan vinden om de eenheden naar eu spec te krijgen.
-moet even goed gewassen worden en alles
-ik hoor af en toe water klotsen onder het dashboard of dicht bij het schudbord. Las al iets over een luchtbel in het koelsysteem
Overige plannen:
-pioneer dubbeldin monteren
-geluid wat optimaliseren naar mijn zin en al het knutsel werk van de vorige eigenaar weg halen.
-schroefset wil ik er onder hebben
-setje dikke(re) wielen er onder (huidige zijn overigen al erg mooi, en met de oem chromen rand er nog in, niet over gespoten)
-misschien nog iets meer geluid uit het uitlaat systeem halen, vind het gewoon eng zo stil als dat ie is
-andere achterlichten heb ik op t oog
-koplampen misschien ook wat aanpassen hier en daar.
-en misschien ga ik de auto wrappen in de toekomst.
Zat te doen dus.
Nu heb ik gelijk even een vraag aan de kenners
Mijn auto is dus us spec, mijne heeft dagrijverlichting. Is iemand daar mee bekend? Is dat makkelijk uit te schakelen of moet ik me gaan verdiepen in de elec schema's? En kan nu bijvoorbeeld ook me mistlampen voor pas aan zetten op het moment dat ik dimlicht aan heb.
En hebben jullie ook een groothoek binnenspiegel of is dat ook enkel de us spec?
Ik heb nog geen foto's maar die komen er aan!!
Laatst bewerkt: