Re: IS300 manual daily driver
Zolder was niet door gegaan, geld was op. Maar ondertussen wel een kleine update voor de lexus.
Ik heb een radio besteld maar die staat backorder. Zit nu 3 weken te wachten en verwacht hem komende week.
Ik heb de pioneer avh-x8500bt besteld. Deze heeft geen navi maar wel app-radio mode. Als ik de telefoon aansluit met een een adapter kit van pioneer dan kan ik aps van de telefoon laden en dus ook google maps / navigatie.
Punt was alleen dat ik een mooi makkelijk systeem wilde om de telefoon aan te sluiten. Een active cradle zou de oplossing zijn, alleen zijn deze enkel bedoeld voor opladen en niet voor data doorvoer. Een 2e optie zou zijn een normale cradle, en dan na het plaatsen van de telefoon, de stekker aan sluiten voor de app mode. Alleen die 2e optie vind ik net zo waardeloos als helemaal geen cradle hebben en gewoon de telefoon ergens neer donderen nadat je de kabel aangesloten heb.
Met andere woorden, ik heb een bodit active cradle gekocht, en deze aangepast met een micro usb verlengkabel. Probleem opgelost.
En ja, radio niet binnen, weekje vrij, verveling...
Ik had een subwoofer gekregen van m'n oom. Dus ik dacht, ik zet die er in tot ik iets beters wil (als het al zo ver gaat komen). Heb 2 blindklinkmoeren geplaatst en een beugel gemaakt om de subwoofer een beetje op zijn plek te houden.
De laatste update is wat minder. Ik ben er vandaag achter gekomen dat een of andere klootzak tegen m'n auto aan heeft gezeten en uiteraard g??n briefje oid achtergelaten.
...fijn dat het ook om een amerikaanse bumper gaat..