LS400 VIP(ish) daily driver | mazda update

5zigen GN+

Met betrekking tot de is300 heb ik ook weer een kleine update. Ik heb namelijk EINDELIJK fatsoenlijke radio ontvangst :)

Ik heb de antenne versterker achterin gemonteerd, rechtstreeks op de aansluiting van de oem antenne voet. En nog zo'n magneet ding om de antenne kabel (vlak voor de radio) om nog wat extra storing er uit te filteren. Stukken beter zo!

• Leuk
Waarderingen: j2jedi
Hi Nivek,
This would not be the IS300 was sold on "autoscout"?
She was already in January or February 2013 and it attracted me a lot.
But lack of funding I could not buy it. Then one day, the sale was over

. :cry:

It is you who has recovered ? :D

No I just bought it from a guy who buys and sells damaged cars. Bought it like the pictures show on page 1.

Ben nog aan het nadenken of ik wel of geen schroefset ga kopen voor de is. Wil wel, maar ik wil meer dingen dus even kijken wat ik doe.

De rx7 staat iig weer op de weg.

IMAG0035.jpg

IMAG0189.jpg

IMAG0190.jpg

IMAG0184.jpg

IMAG0187.jpg

Ik heb overigens ook me zelf leren tiggen. Maak er geen kunstwerk van, maar krijg het wel aan elkaar :)

IMAG0063.jpg

IMAG0074.jpg

IMAG0081.jpg

IMAG0082.jpg

IMAG0084.jpg

IMAG0085.jpg

IMAG0086.jpg

IMAG0087.jpg

IMAG0083.jpg

Oefening baart kunst zeggen zuh, maar het begint met LEF... goed bezig :thumbsup:

dubbele update.

Ik heb een BC schroefset besteld, 14/10, voor de lexus.
En ik ben bezig met een splitter voor de rx7.

IMAG0194.jpg

IMAG0195.jpg

IMAG0217.jpg

IMAG0210.jpg

IMAG0211.jpg

IMAG0223.jpg

IMAG0239.jpg

IMAG0240.jpg

IMAG0243.jpg

IMAG0244.jpg

IMAG0245.jpg

Nope! Kans is groot dat ik het stuk rijd of dat het aan de onderkant langzaam weg schuurd, en dan vind ik het zonde om het van duur spul te maken. Voor 20 euro heb ik een nieuwe plaat, ff alles over tekenen en klaar.

:thumbsup: daar heb je wel gelijk in... Ik ben benieuwd naar het eind resultaat!

Oehh, lekker hoor.. :D :D succes met de installatie. En ook daarvan foto;s plaatje h?. :p
En goed bezig met je RX7, blijft een bijzonder blok :D

Ik vind het al tof dat hij alles zelf doet... dat probeer ik voor zover mogelijk ook!

Wel creatief om dat van hout te maken, vind het wel tof :rulez:

Creatief gedaan inderdaad! Ik meen mij nog een aflevering Top Gear te herinneren waar zijn een Renault Espace wat sportiever hebben proberen te maken. Ook daar werd een grote lip van hout gemaakt. Na een paar 'snelle' rondjes door de Stig stond de houten lip/spoiler inmiddels in brand door de hitte van de motor. Dit zal bij jou wagen wel meevallen, hoop ik.

Bedankt voor de reacties!

En mijn motor is een motor die veel hitte produceert maar je moet het wel heel gek maken wil dat hout in de fik vliegen. In mijn geval stopt de plaat voor de motor en de uitlaat komt er niet eens in de buurt :)

ik heb de lexus inmiddels verlaagd, binnenkort even foto's plaatsen!