LS400 VIP(ish) daily driver | mazda update

Voor en na:

IMAG0261.jpg


IMAG0272.jpg



Op de laatste foto staat hij maximaal omlaag (achter kan lager maar dat ziet er niet uit, voor kan die niet verder tenzij ik de preload verander). Auto staat nu een kleine cm hoger.

Springrates zijn 14/10
 
Maximaal omlaag, met originele wielen, zonder de uitlijning aan te passen, loopt niks aan. Maar nou vallen de wielen vrij ver naar binnen.

Planning is om aan de voorkant een stuk van de binnenkuip weg te zagen, achter moet ik even kijken of ik het helemaal weg haal of ook bewerk, en dan de schermen rollen zodat ik straks met andere wielen een mooie fitment krijg.

Ik twijfel nog een beetje tussen 18inch en 19inch. En uiteraard welke wielen. Hier onder enkele voorbeelden die zouden kunnen.


19"
mr300.png


maat onbekend

carson.jpg


18"

Jason-IS300-Hellaflush-13.jpg


19"

MJones_EastonCIB-cover.jpg



DSC0361.jpg


konakiojin-img600x337-1402840375o9wdov3185.jpg


532a8fbd-720f-4a0b-8e8d-d6443b353c45.jpg
 
Zo! Jij maakt geen grap! Ben benieuwd... Volgens mij staat er ergens op dit forum een lijst met maximale maten.
 
Sow die ligt lekker plat. Dat krijg ik niet klaar met mijn springrates. Is dat ook bc? Ik heb 19inch en ik heb nergens problemen mee. Ik heb 8j et 45 voor en achter maar achter zou goed 8j et 25 kunnen zijn, dan moet je wel je kasten uitlaten rollen.
 
Mooie update weer (y) :D Hoe gaat het nu met je maximale geluidsproductie? En heb je al kunnen testen of de diffuser zo werkt? Ben benieuwd!
 
Mooi laag! En welke van de velgen je ook kiest ze zijn allemaal mijn smaak ben benieuwd welke het worden erg dik in ieder geval
 
allereerst, heerlijk die fujitsubo style uitlaat op je Rex. Wat betreft velgen vind ik persoonlijk 19" wat groot, je houd weinig rubber over als je je verschil in KM wil beperken (anders moe je dat ook weer corrigeren) Goed bezig met je auto's
 
Ik denk dat op dit moment de lexus weer even op pauze staat, tenzij ik wat extra funds binnen krijg. Ik ben langzaam een beetje naar de winter toe aan het werken voor weer een aardige aanpassing op de rx7. En wil ook proberen op wintersport te gaan.

Ik dacht even een setje work equips te gaan bestellen, maar zoals de foto hier boven, dat is ook erg dik. En ik moet even een keer wat wielen gaan wisselen om een indruk te krijgen van de fitment van diverse maten.
 
We zaten vandaag al vroeg door het werk heen, dus ik heb de rest van de dag vrij genomen en de tijd gebruikt om op een zo goedkoop mogelijke wijze de eind demper weg te halen. Tot nu toe bevalt dit prima!

IMAG0480.jpg


IMAG0481.jpg


IMAG0482.jpg


IMAG0483.jpg


IMAG0484.jpg
 
goedkoop of niet het ziet er strak uit! Klinkt de auto nou niet erg hard?
 
Met accelereren hoor je hem, op de cruise valt het opzich wel mee.

Oja, en een leuk ring weekendje achter de rug!

10697136_963186087030471_8637167519599782471_o.jpg


16-17h-IMG_5033.jpg


page_666005-619c7b14d51c856b4d7b0a14518184e3.jpg


060914_IMG_2315.jpg