Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op de laatste foto staat hij maximaal omlaag (achter kan lager maar dat ziet er niet uit, voor kan die niet verder tenzij ik de preload verander). Auto staat nu een kleine cm hoger.
Maximaal omlaag, met originele wielen, zonder de uitlijning aan te passen, loopt niks aan. Maar nou vallen de wielen vrij ver naar binnen.
Planning is om aan de voorkant een stuk van de binnenkuip weg te zagen, achter moet ik even kijken of ik het helemaal weg haal of ook bewerk, en dan de schermen rollen zodat ik straks met andere wielen een mooie fitment krijg.
Ik twijfel nog een beetje tussen 18inch en 19inch. En uiteraard welke wielen. Hier onder enkele voorbeelden die zouden kunnen.
Sow die ligt lekker plat. Dat krijg ik niet klaar met mijn springrates. Is dat ook bc? Ik heb 19inch en ik heb nergens problemen mee. Ik heb 8j et 45 voor en achter maar achter zou goed 8j et 25 kunnen zijn, dan moet je wel je kasten uitlaten rollen.
allereerst, heerlijk die fujitsubo style uitlaat op je Rex. Wat betreft velgen vind ik persoonlijk 19" wat groot, je houd weinig rubber over als je je verschil in KM wil beperken (anders moe je dat ook weer corrigeren) Goed bezig met je auto's
Ik denk dat op dit moment de lexus weer even op pauze staat, tenzij ik wat extra funds binnen krijg. Ik ben langzaam een beetje naar de winter toe aan het werken voor weer een aardige aanpassing op de rx7. En wil ook proberen op wintersport te gaan.
Ik dacht even een setje work equips te gaan bestellen, maar zoals de foto hier boven, dat is ook erg dik. En ik moet even een keer wat wielen gaan wisselen om een indruk te krijgen van de fitment van diverse maten.
We zaten vandaag al vroeg door het werk heen, dus ik heb de rest van de dag vrij genomen en de tijd gebruikt om op een zo goedkoop mogelijke wijze de eind demper weg te halen. Tot nu toe bevalt dit prima!