LS430 Black Cherry

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Ja, ben ook erg benieuwd hoe dit gaat klinken, bombastisch showgeluid of audiofile kwaliteit.
Ben ook zeker benieuwd!
Neem ik wel een mp3-tje mee met een bitrate van 128kbps, eens horen of dat loepzuiver klinkt :LOL:

Nee sereneus, wat voor bron ga je gebruiken @AvensisGT4? Cd, dvd-audio, Spotify premium, Tidal? (of had je dat al ergens in dit topic genoemd? 😟)

De kenwood radio die er nu in zit gaat er uit (ivm waardeloze AUX in), ervoor in de plaats komt een Helix 10 kanaals DSP. Bron word telefoon, Tidal, via Hires Bluetooth streaming (mijn telefoon ondersteunt dat). De sub word uiteindelijk nog vervangen voor een betere (sub voorin word heeeel misschien ook nog gewisseld voor iets anders), de tweeters worden Mundorf AMT, mids Steg MSS3 (die komen op de lokatie waar de tweeter/mid combo nu zit, in de hoeken van het dash bovenop). De woofers in de deuren komen in een behuizing, worden waarschijnlijk TM8 van Stereo Integrity, dit zijn 20 cm woofers, de behuizing word zo gemaakt dat het origineel lijkt, maar dat er toch een grotere speaker in zit. Bekabeling naar de speakers word Audison Sonus Reference (met zilver erdoorheen).

Ik wil een pure SQ installatie maken.

Ik hoop dit S-Tier audio project een keer (bij een meeting of zo) te mogen beluisteren en zeker ook aanschouwen.
ik heb me aangemeld voor de meeting in Dongen. Al zal ik dan nog niet alles wat ik nog moet doen afhebben, is allemaal duur spul wat nog aangeschaft moet worden.

• Leuk
Waarderingen: D43m0n
de eerste twee gaten voor de blindklinkmoeren zijn geboord, morgen de rest doen
1000027416.jpg