Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Ben ook zeker benieuwd!Ja, ben ook erg benieuwd hoe dit gaat klinken, bombastisch showgeluid of audiofile kwaliteit.
De oudere audiofielen zeggen dan dat ze wat sprankelend hoog missen ā¦Ja, ben ook erg benieuwd hoe dit gaat klinken, bombastisch showgeluid of audiofile kwaliteit.
ik heb me aangemeld voor de meeting in Dongen. Al zal ik dan nog niet alles wat ik nog moet doen afhebben, is allemaal duur spul wat nog aangeschaft moet worden.Ik hoop dit S-Tier audio project een keer (bij een meeting of zo) te mogen beluisteren en zeker ook aanschouwen.
Dat moet wel knetterhard kunnen want de kabels zijn zelf gedempt met akoestisch foam
er komt straks nog een Helix 10 kanaals DSP in (kenwood radio gaat er uit), en dan word door middel van een meet microfoon elke speaker ingemeten en afgesteld. Waardoor ook alle speakers in elkaar overlopen qua frequentie.Ennuhhh Ennuhhh?
Matcht dat allemaal met elkaar straks qua geluid, of hoe bepaal je dat ?
gaat niet om zo hard mogelijk, maar ELKE potentiele resonantie moet voorkomen worden. Pas dan kun je SQ mogelijk maken.Dat moet wel knetterhard kunnen want de kabels zijn zelf gedempt met akoestisch foam![]()
![]()
Dat wist ik wel maar gewoon mooi om te ziengaat niet om zo hard mogelijk, maar ELKE potentiele resonantie moet voorkomen worden. Pas dan kun je SQ mogelijk maken.