LS430 Black Cherry

Deze voor bovenop je dashboard 😃😁

Bijlagen

• IMG_4228.jpeg
    IMG_4228.jpeg
    67,6 KB · Weergaven: 23
Als semi audiofiel noob, heb ik "equilizer staafjes" altijd geweldig gevonden.
In mijn jeugdjaren in mijn eerste autos ook altijd zo'n springend metertje.

Hoe heten die officieel, zijn die ook los te krijgen?

Bekijk bijlage 185115
ik kan deze leveren, is een stand alone unit, werkt of met een ingebouwde microfoon, of een rca kabel die direct het signaal van de tulp kabel weergeeft.

De Steg MSS3 voor de rear fill zijn ondertussen ook aangeschaft. Binnenkort even de Bostons uit de hoedenplank verwijderen en een adapter printen.

De Stegs en de AMT tweeters worden ingespeeld. Ik heb hiervoor even een behuizing gemaakt. Onder de speaker is een TPU voet geprint zodat deze niet kan rammelen op het bureau, maar de trillingen opgevangen worden.
IMG_20260214_131250456.jpg

• Leuk
Waarderingen: D43m0n
🤔 moet je daarna terug naar de dealer voor een 1000 liedjes beurt ?
nee.... maar zodra de nieuwe DSP erin gehangen word en alles afgesteld gaat worden moeten de speakers al ingespeeld zijn.... (Speakers zo uit de doos klinken net iets anders dan speakers die al ingespeeld zijn).

Ik heb afgelopen week voor een klant zijn Toyota Hilux speakerpods gemaakt voor een set Morel MW4 (midrange die slechts 17 mm diep is), en voor Mundorf AMT tweeters behuizingen die in de A pilaar gemaakt worden. Deze Hilux word vanmiddag in Antwerpen afgesteld.
De speakers moeten bij het inregelen ingespeeld zijn, en door tijdsdruk voor de tuning was er geen tijd dat de klant deze zelf in zou spelen. Als service heb ik de inspeel pods gemaakt en kon ik de speakers hier houden om te passen in de behuizingen die gemaakt zijn, en dan hoeft de klant niet steeds heen en weer te rijden. Deze Hilux gaat volgende maand naar Salzburg Oostenrijk om mee te doen met de eind finale. Zelf ga ik ook naar Salzburg dit jaar. Zodra ik het tunen zelf kan, dan kan ik de inspeelpods ook gebruiken om alvast de speakers los te spelen alvorens ze ingebouwd worden.

Ga je tunen met speakers die dus nog niet ingespeeld zijn, dan moet je daarna nog een keer de tuning laten doen en ben je dubbele kosten kwijt. Vandaar dus deze oplossing.

IMG_20260204_142046937.jpg

Toyota Hilux custom audio upgrade speaker behuizing www_SVLAUDIO_com 09.jpg