Meeting 16 oktober Hillegom

Ludwig Performance

Nieuw hier
20 jul 2011
19
0
0
@fotografen; mag ik wat van de foto's op de facebook page van m'n bedrijf zetten?

Hey Erick, we hebben twee gezamenlijke vrienden op facebook, klein wereldje, haha!
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
het zal toch wel :)

@ erick & koen: gave foto's!! :) ze staan er weer netjes op! :)
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Dr zullen vast foto's van je auto genomen zijn. Ik heb er geen foto van gemaakt om dat de zon verkeerd stond. Sorry.
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
440
21
18
das jammer , vooral omdat ik hem gepoetst had en ik zelf geen goede camera heb...ik ga hopen op bv henny...

gr wilco
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
Erick zei:
Dr zullen vast foto's van je auto genomen zijn. Ik heb er geen foto van gemaakt om dat de zon verkeerd stond. Sorry.


Haha, goeie! "omdat de zon verkeerd stond".. Top! :rulez: :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Ludwig Performance zei:
@fotografen; mag ik wat van de foto's op de facebook page van m'n bedrijf zetten?

Hey Erick, we hebben twee gezamenlijke vrienden op facebook, klein wereldje, haha!

van mij mag je ook..
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
@Joep,

Ik had er ook moeite mee... zon moet zoveel mogelijk achter je rug, maar Wilco zijn auto stond op een plek waar je de zon alleen voor je kreeg...
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Joep zei:
Erick zei:
Dr zullen vast foto's van je auto genomen zijn. Ik heb er geen foto van gemaakt om dat de zon verkeerd stond. Sorry.


Haha, goeie! "omdat de zon verkeerd stond".. Top! :rulez: :)

Ik mis ook een groene (ongewassen) Lexus, maar ja, die zon he? :p
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey :hi:

Mooie foto's en deze x staat me auto er ook un paar x goed op. Zeker op de dyno is leuk;)

Die kenteken plaat is een mooie he van Infin.... hahaha daar heb ik iemand anders van het lexusforum al blij mee gemaakt. Volgende x zit die er bij Maistah onder. hahaha :p

Fotograven bedankt voor de mooie foto's van de meeting :worship:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Kijk eens aan, daar is de groene Lexus dan toch!! (nog herkenbaar, want vrijwel niet gemod) :D

Mijn oprechte excuses voor mijn gezeur!

hij had al wat stukjes boom erop, dus de boom past er wel goed bij

Overigens, ik denk vooral aan het milieu en straal dat uit door op natuurlijke wijze en welbewust de omgeving en bomen op mijn auto te dragen (niet te verwarren met ongewassen)! ;)