Meeting 16 oktober Hillegom

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Haahahah :)
Veel afzeggingen dan? Dat is dan wel jammer, ook een beetje aan de reactie van Erick te zien.


Heb hier in de Ardennen veel bekijks, voelt goed in een Lexus te rijden. Blijkbaar veel mensen die Lexus waarderen!
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Helaas kon ik er, reeds vooraf bekend, ook niet bij zijn. Wel jammer want het weer was werkelijk fantastisch voor de tijd van het jaar.

Volgende keer meeting bij de Mc Donalds Lelystad dan maar? ;)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
dat ziet er gaaf uit !!!! mooi gepoetst ook die auto haha

Het is natuurlijk wel jammer dat er geen 'Monaco' velgen op zitten, eerst even iedereen lekker maken in een topic, en vervolgens met iets anders komen! Das nog veel erger dan je auto niet poetsen! :p
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Alor zei:
blue-eyes zei:
beetje magertjes met foto's......................

Komt omdat de twee mooiste ISsen niet aanwezig waren :D :D :D

Ik was er gewoon hoor... :p


Heren ik heb me goed vermaakt en vond het erg gezellig. Jammer dat het met de Audi niet echt soepel ging maar goed dat kan gebeuren. Helaas wel wat ongewassen auto's voorbij zien komen, ff een wasboxie opzoeken had geen kwaad gekunt ;) Het weer was top en qua eten was het ook goed voor elkaar. Ik zeg: Geslaagd!



gr. koen
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Alor zei:
blue-eyes zei:
beetje magertjes met foto's......................

Komt omdat de twee mooiste ISsen niet aanwezig waren :D :D :D

inderdaad koen! die waren er wel :p

heerlijk dagje was het, weertje was ons goed gezind! ik ben benieuwd naar alle foto's :)

kan niet wachten tot de volgende meeting ;)
 

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Jaaaaah, leuke meeting! Goed weertje ook.... Organisatie bedankt!!!!! :rulez:
Ik zal de volgende keer m'n LS wel even wassen hoor, had er zaterdag geen tijd voor gehad. Niet dat ie er echt mooier van wordt maarja.... :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Oja nog even wat, vanwege de enorm lange lijsten met modificaties die met de Toyota/Lexus tester gedaan kunnen worden ga ik dit niet bijhouden. Bij de LS430 van Jelmer kwam ik denk ik wel op 50 dingen die aangepast kunnen worden. Ik moet wel zeggen dat er een hoop zinloze modificaties tussen stonden, van AC permanent uit tot centrale portier vergrendeling uitschakelen maar goed. Om dit van alle auto's te doen is onbegonnen werk.

Mochten mensen dit soort modificaties of storing uitlezen weer op een meeting willen dit graag dan aangeven per PM, dan neem ik de tester weer mee.



gr. koen
 

GS carbon

Nieuw hier
25 jan 2011
23
0
0
Koen ,nog bedankt voor het uitlezen van mijn GS430 :rulez: en tot op heden is het engine check lampje nog niet gaan branden. :)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ja graag gedaan! Magic touch ;)

Weet je de code nog? P1343 dacht ik? Kan ik er wat meer info over zoeken



gr. koen
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
440
21
18
hoopvol ging ik vanmorgen naar deze topic voor alle foto's........maar helaas......kom op heren zolang kunnen jullie ons toch niet laten wachten ? :)

gr wilco
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
wilcom2005 zei:
hoopvol ging ik vanmorgen naar deze topic voor alle foto's........maar helaas......kom op heren zolang kunnen jullie ons toch niet laten wachten ? :)

gr wilco

Je hebt teveel haast Wilco! :p