Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aan u allen: vergeet niet de 5 euro entree mee te nemen... Anders kan ik echt niet gaan rollen hoor, mijn brandstof moet toch ergens van betaald worden.... :mrgreen:
M'n meissie is vanmiddag nog druk in de keuken geweest en heeft een flinke pan heerlijke tomatensoep gemaakt, morgenochtend worden daar nog vers gebakken, belegde broodjes bij gemaakt en rond lunchtijd kunnen deze tegen een kleine vergoeding gekocht worden.
Koffie en frisdrank zijn gratis!
We boffen wel want het gaat morgen net als vandaag een stralend blauwe dag worden, ik heb er zin in!
het was vroeg , koud en helaas geen zitje :-(
de volgende keer graag bij een mac donalds ofzo
wel gezellig om weer wat mensen te leren kennen en veel mooie auto's gezien ( en een paar ongewassen , schaam jullie haha )
ben ook erg benieuwt naar de foto's !
Heren ,mag ik jullie weer hartelijk bedanken voor en gezelige dag en het mooie weer . :rulez:
Het volgende evenement kijk ik alweer naar uit en hopelijk zal mijn GS430 er dan beter uitzien :roll: