Meeting 16 oktober Hillegom

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Zo, iedereen geknipt en geschoren?

Ik heb vandaag de bolide grondig gewassen maar hij ziet er nog niet uit. Klote gezeik met die spuitnevel :X



gr. koen
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
bijna! ik doe morgen het een en ander op de meeting zelf nog!

was vandaag natuurlijk een lekker weertje om in de tuin te werken ;)
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Aan u allen: vergeet niet de 5 euro entree mee te nemen... Anders kan ik echt niet gaan rollen hoor, mijn brandstof moet toch ergens van betaald worden.... :mrgreen:
 

Ludwig Performance

Nieuw hier
20 jul 2011
19
0
0
Kijk- en luistergeld, haha! Goed idee Michael! :D


M'n meissie is vanmiddag nog druk in de keuken geweest en heeft een flinke pan heerlijke tomatensoep gemaakt, morgenochtend worden daar nog vers gebakken, belegde broodjes bij gemaakt en rond lunchtijd kunnen deze tegen een kleine vergoeding gekocht worden.

Koffie en frisdrank zijn gratis!

We boffen wel want het gaat morgen net als vandaag een stralend blauwe dag worden, ik heb er zin in!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Goed om te horen, maare Ik zal er al vroeg zijn.. dus ik ga de eerste bakkie nemen bij jullie! :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
OWJA vergeet niet je blaadje te printen met je naam en auto voor onder je voorruit!
 

Guido

Hoort erbij
16 sep 2011
26
0
0
Kon er helaas niet bij zijn... maar jullie hebben absoluut mooi meeting weer!
Foto's!
 

Fernando

Nieuw hier
26 mei 2011
8
0
0
was weer gezellig daar in hillegom gr Fernando. Ik wil mijn ls ook wel een op de rolbank. kijken of hij nog wat pk heeft ben erg benieuwd. :rulez:
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
442
22
18
het was vroeg , koud en helaas geen zitje :-(
de volgende keer graag bij een mac donalds ofzo :)
wel gezellig om weer wat mensen te leren kennen en veel mooie auto's gezien ( en een paar ongewassen , schaam jullie haha )
ben ook erg benieuwt naar de foto's !

gr wilco
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Inderdaad, leuke meeting. Wat kleiner dan de vorige, maar best gezellig.

Heren, ik hoor straks wat de donaties hebben opgebracht, en dan laat ik dit ook in dit topic weten :)

Verder een leuke meeting, alleen jammer dat die RS6 de boel zo opgehouden heeft ;)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Leuk en bedankt iedereen!

De volgende meeting zal alle 4 de meetings overtreffen, dus stay tuned!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Oh ja, jongens, als jullie jullie fotos weer willen zippen en naar info (at) lexusforum (dot) nl willen sturen! Dan upload ik ze.
 

GS carbon

Nieuw hier
25 jan 2011
23
0
0
Heren ,mag ik jullie weer hartelijk bedanken voor en gezelige dag en het mooie weer . :rulez:
Het volgende evenement kijk ik alweer naar uit en hopelijk zal mijn GS430 er dan beter uitzien :roll: