Meeting 16 oktober Hillegom

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Hele geslaagde dag.. leuke tijd met de dyna rollers bezig kunnen zijn... :mrgreen:
Wel jammer dat ik weinig lexi gezien heb.... waren deze er wel?? :p

Maar goed, het was zeker gezellig en hoewel ik bij "sommige" enige geluiden hoorden over verbanning van het forum voor alle inbeslag genomen tijd van de RS, voelde ik mij over het algemeen toch wel aanvaard als "vreemde eend in de bijt"...
Mijn excuses voor alle extra tijd welke nodig bleek om deze quattro te rollen.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Wat ik natuurlijk al gelijk had moeten doen:

Richard en vrouw en dames heren Lexusforummeetingcrew hartelijk dank voor de organisatie.
Lekkere soep en broodjes.....
Alleen jammer dat die frietkot er niet is geweest ...
:neutral: ;)
:mrgreen:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
hij is er wel geweest, maar jij zat zolang binnen dat die al weg was.. hij stond er een paar uur!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Klopt, hij stond goed aan de zon kant, waar iedereen van het zonnetje aan het genieten was. Ik hoop dat Richard ook nog een beetje van de meeting heeft kunnen genieten, hij was immers hard aan het werk.
 

Ludwig Performance

Nieuw hier
20 jul 2011
19
0
0
Hi allemaal,

Ik heb gisteren een hele leuke dag gehad! Mooi om te horen dat jullie er zo van hebben kunnen genieten en dat 't weer lekker heeft meegewerkt. Mijn vriendin en ik hebben 't met plezier allemaal voorbereid en volgend jaar willen we dit met plezier nog een keer doen als jullie 't voor herhaling vatbaar vinden.

Ik kon zelf helaas niet ff een rondje doen, want ik had idd een uitdaging aan de RS. Ook van mijn kant excuses dat dit zo lang duurde, het ging allemaal niet volgens 't boekje. Ik had ook wat materiaal pech met wat gereedschap, maar ik wou Michael ook niet teleurstellen door halverwege te stoppen omdat 't te lang duurde.

Daarna gingen de Lexussen soepeltjes op de bank zoals 't hoort.

Enne Wilco, boven heb ik m'n ontvangstruimte en daar had je lekker kunnen zitten in de sofa, verwarming had ook nog aan gekund, maar daar was je natuurlijk niet van op de hoogte...

Joep, bedankt voor het beschikbaar stellen van je koffieapparaat, die heeft weer overuren gedraaid heb ik begrepen en natuurlijk ook je helpende hand in de dynoruimte, thx man.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
bedankt iedereen voor het komen en Ludwig en vrouw ook bedankt voor de tijd en de ruimte! Foto's van mij komen ASAP! heb nog geen tijd gehad om deze te bekijken...
 

Bempie

Hoort erbij
12 aug 2011
71
0
0
Heren zo te horen is het een leuke meeting geweest. Vanwege onvoorziene omstandigheden heb ik helaas op het laatste moment moeten afhaken. De volgende keer wil ik er zeker wel bij zijn.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Helaas kon ik niet bij deze meeting zijn omdat we zelf een tourtocht hadden met de club.
Maar ik kan niet wachten op de foto's :)
Was er een goede opkomst?
En waneer is de volgende meeting :D :D :D ik kan niet wachten.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Opkomst was redelijk, er waren een aantal mensen die niet op zijn komen dagen. Jammer, maar kan gebeuren.

Volgende meeting is in het voorjaar, specifieke inlichtingen zullen volgen, we moeten deze namelijk nog even met de mogelijke host gaan bespreken.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Wat een leuke meeting en een HEERLIJK weer.
Erg genoten en wat staat me autotje tog mooi op de foto's.

LUDWIG bedankt voor de test en het was een mooie uitslag voor me. wat zit er un poweeer in die blokkies;)

Op naar de volgende.....

Bedankt iedereen die dit heeft georganiseerd:):):)
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Laat ik eerst me foto's droppen.

http://www.facebook.com/#!/media/set/?s ... 001&type=1


En dan een verhaaltje.
De meeting vond ik super gezellig en gelukkig was het weer prachtig. Misschien wat koud voor sommige maar die zijn vanzelf in de zon gaan zitten. De opkomst vond ik zelf wat tegen vallen want als ik zo de lijst zag dacht ik van nou dat is weer top maar helaas. Wat wel leuk was was dat er voor iedereen (op 1 na dan) die zich opgeven had een naamkaartje was met ze naam erop een LexusForum.nl sticker zodat iedreen ook een gezicht had bij een Forumnaam. De catering was super. De soep was heerlijk en de broodjes verrukkelijk. Tijdens de lunch kwam de lokale snackcar ook ff langs voor de hongerige onder ons.

Jelmer nog bedankt voor de testrit in je LS430. Wat een heerlijke auto maar iets te licht geveerd voor mij en ik vond je stuur wat aan de grote kant maar verder een super auto.

Ik kijk nu al uit naar de voorjaarsmeeting als we Alan mogen geloven.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
lol! ja 1 iemand had geen pas... vond ik ook jammer... wie was het ook alweer? Dinges... toch? :D
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Allereerst de organisatie bedankt voor de gastvrijheid en culinaire aspecten.

Voor mij was het de eerste keer (ooit) aanwezig te zijn geweest op een dergelijke meeting en het is goed bevallen wel.

In die zin heb ik ook behoorlijk wat opgestoken van de kennis, fraaie uitvoeringen mods. Zoiets komt op foto's toch niet helemaal goed tot zijn recht.

Joep, enorm bedankt voor je verhaallijn en uitleg inzake de supra, machtig apparaat!

Grt,

Mike