Meeting November/December (Is 21 november geworden!)

Chris_Zelf

Nieuw hier
29 okt 2010
18
0
0
Had er graag bij willen zijn. Maar moest op mijn kleine passen en die is echt nog wat te jong (1,5).
Maar autos vindt ie nu al prachtig.

Een vraagje, die zilveren GS Hoe groot zijn die wielen 19?
Ziet er vet uit, nog wel een beetje mee te rijden?

Echt mooie look....
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Henny heeft ook wel knappe foto's gemaakt... op die ene zie je trouwens wel heeeel goed dat er een ander portier in m'n auto is gehangen :biggrin:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Bedankt iedereen die er was en de mooie foto's hebben gemaakt. Zoals ik al zei hebben de goden met mij gespeeld, alles was ok op de boortoren en zou ik komen. Maar helaas pindakaas belde de co-man (baas van de toren ) mij zondagochtend om 07:30 op dat we konden beginnen met boren. En jawel precies om 14:15 in de middag stond ik op de boorvloer. Soms zit het mee toen zat het tegen. Afijn nu even een weekend thuis en daarna weer boren tot en met de Kerst. Kijken of ik de volgende meeting erbij kan zijn. Toch wel leuk om zoiets te organiseren met zijn allen. Leuke verzameling bij elkaar op de dijk. Op naar de volgende meeting, groeten van Rene. :hi:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Jammer dat je er niet was :) Volgende keer beter! Ik geloof dat deze wel in de buurt van Rotterdam zal gaan plaats vinden.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Heren voor mijn werk rij ik regelmatig op en neer naar de bergjes van Oostenrijk, 2200 km op en neer. En dat in een Ford of VW dus op en neer naar Rotterdam in mijn LS is een eitje toch. Ja echt jammer dat ik net weer aan de beurt was maar dat noemen we Murphy's Law. Het was ook te mooi om waar te zijn ik ben dan wel standby op zo'n boortoren maar als er problemen zijn kun je het nooit plannen. Wel als we aan het boren zijn maar zelfs dan loopt er soms van alles mis. Maar dat is de keuze in dit vak, het verdient goed maar van alle feestdagen, verjaardagen en wat al niet wat leuks mis je gewoon meer dan driekwart. Zal ook nooit veranderen. De volgende meeting vraag ik gewoon vrij en ben ik er ook bij komt goed.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Spijt dat ik niet tot ginder kon komen met de GS, hoop er 1 van de komende bijeenkomsten toch eens tot ginder te bollen...... (als hij klaar is tenminste)
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Alor zei:
Esteban zei:
Spijt dat ik niet tot ginder kon komen met de GS, hoop er 1 van de komende bijeenkomsten toch eens tot ginder te bollen...... (als hij klaar is tenminste)

hoe is het met je GS nu?

Staat momenteel op een laag pitje, ben bezig met de opstart van een 2e firma (na de car detailing) en ben momenteel druk aan het verbouwen.
Ons huidig huis is verkocht, dus het licht op goen om te starten.

De plannen voor de Lexus gaan nog altijd door!!! Door het tijdsgebrek laat ik het meeste werk over aan mijn carrossier, enkel demonteren en monteren doe ik zelf dan.
Het zal iets langer duren dan voorzien, maar plan toch nog om volgende jaar te kunnen bollen.

Heb iemand laten komen om de bumper te lassen (herstellen), maar ze zijn niet meer te redden
daarmee heb in een grondige wijziging van de plannen voor het exterieur, daarover snel meer ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nog niet echt. voorgestelde lokatie was omgeving Rotterdam. Echter staat dit niet vast.

Het is eigenlijk afhankelijk wie de organisateur van de volgende meeting wordt. Die bepaald in principe de plaats. Dussssssss wie voelt zich geroepen?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik kan al niet wachten totdat mijn zomerbanden met velgen erop kunnen :D
 

Bijlagen

  • marvin2.gif
    marvin2.gif
    13,9 KB · Weergaven: 49

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik zou op zich wel de volgende keer willen regelen afhankelijk van hoe druk ik het op dat moment heb. Zeker als het in Rotterdam gaat plaats vinden dan zou ik deze graag op me willen nemen.

Ik stel voor om in het voorjaar: eind maart/begin april te doen, want dan zijn er waarschijnlijk ook wat CT200h eigenaren die kunnen komen. Daarnaast hebben we dan waarschijnlijk ook geen last meer van sneeuw, maar koud zal het vast nog wel zijn.

Ik stel ook voor om 1tje in de zomer te houden: Lekker warm buiten de auto's te kunnen bekijken, want vorig keer was het best wel fris :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Erasmusbrug en Kop van zuid is erg mooi om foto's te maken :) Maar brabant vind ik ook best hoor! :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Maaskantje! Leuk zo bij de snackbar!

Goed Alor, als jij hem organiseerd, mag je de plaats uitkiezen! Dus het hoeft Rotterdam echt niet te zijn. :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
we kijken anders even in begin maart even aan :)

DIe van Rotterdam neem ik wel op me, natuurlijk hopen we dat marvin ook komt, maar dat is een beetje ver voor hem :p