Meeting November/December (Is 21 november geworden!)

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
hey allemaal , ik wou jullie bedanken voor het leuke treffen , jammer van de wegwerkzaamheden dat ik er ook zo laat was , ben daarom iets eerder van tafel afgegaan, gewoon omdat ik jullie rides nog moest bewonderen :photo:
@ marvin jou 6 is wel een vette 10 hoor mooie car
jelmers bak is ook vet cool met die dikke wald's ,net als Alan's auto ook vet mooi , dan die dikke gsen pfft lijp hoor ,was gewoon ff fijn kwijlen vandaag, bedankt voor de tips en tricks , enneh volgende x gaat deze jongen eerder de deur uit want dan wil ik op tijd zijn,hier nog paar picas van een sexy trio
tot de volgende x :hi:
21112010323.jpg

en hier een stuk van de line up
21112010322.jpg
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Wat zeg je nou Joop? een trio? :eek: Je auto mag er ook zeker wezen! kleur staat er zeer goed op!Ik was ook te laat door de werkzaamheden... ach ja... ik vond het een leuke tijd... had wel wat last van een zware rechtervoet richting huis... :winke:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ik bedoel met trio die IS asses dat zie je niet vaak zo naast elkaar , en hier bij ons in de stad al helemaal niet :rulez: de terugweg ging wel wat vlotter , nog ffie's een jag geplaagd de trgweg onderin mag die dan wel niet zo rap zijn maar op de snelweg moet je van goede huize komen :biggrin:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Heren! Mooie foto's en jullie ook bedankt voor het posten van de pics!

Er zijn nog een aantal potentiele forumleden die vandaag helaas niet aanwezig konden zijn, dus als het zo door gaat dan wordt de volgende bijeenkomst waarschijnlijk rond de 25+ man :) haha Zeker wanneer de ct200h al wordt verkocht :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik sluit mij hier bij aan, wat een mooie footo's. Blauwe lucht bij het water, maakt het ook mooi af.

Alan, Jelmer, ik laat het jullie weten, eerst ff rondneuzen, moet eerst een kijken wat mijn auto gaat opbrengen. Mocht dat heel erg tegelvallen, dan ga ik doorrijden tot de nieuwe IS. Maar ik zit wel op kooltjes :greens:

De 6 van ML maatke het geheel wel af, mooie bak is dat. Maar goed, ik ben nog geen Lexusrijder tegengekomen die de nieuwe 6 niet mooi vindt.

Ik zit er hard over te denken om mijn OEM wielen ook antraciet te laten coaten. Zij moeten toch gerepareerd worden (weet je nog, Profile die de wielen niet goed vastgezet had).
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ziet er allemaal leuk uit jongens, volgende keer in omgeving Rotterdam probeer ik jullie ook te vergezellen. Zal ik me black beauty is showen :photo: haha



gr. koen

(ps die ene met dat mazda logo, jammer hoor....:madd: )
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha ja ik vind de mazda 6 ook heel mooi, eigenlijk ook sinds die uitkwam vond ik hem al mooi! :) In het WIT is die nog stoerder :D Nu even wachten op de Fsport wielen... :) hopelijk staan ze nog beter dan de huidige velgen :D
 

Ren?

Hoort erbij
7 aug 2010
64
0
0
Mooie foto's! Heb toch het gevoel er een beetje bij te zijn. Die 6 is heel mooi en uiteindelijk is het toch Japans:)
Volgende keer ben ik er ook bij...familieverplichtingen hielden het nu toegen.

:hi:
 

Brenner

Hoort erbij
22 okt 2010
48
0
0
leuke review, mooie foto's!!!! heb geen sprtCross kunnen ontdekken, eens kijken of ik de volgende keer ook kan komen..al is Maastricht-rotterdam wel wat ver... :eek:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Groningen - Rotterdam dan? :biggrin: Maak er gewoon een mooie roadtrip van!
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Mooi ,mooi, mooi :rulez: , jammer genoeg is het ook voor mij nogal ver,
volgende keer Rotterdam, da's is ook enkele uren bollen . . .