Meeting November/December (Is 21 november geworden!)

eigenlijk mag je dat vraagtekentje bij mij ook weghalen, want de kans is klein dat ik niet kan, maar is wel aanwezig... :P

Jammer ik ben net een 4 week thuis geweest tussen twee boringen in. Deze bijeenkomst komt nu net rottig uit voor mij maar dat is mijn lot na 20 jaar in de olie en gas wereld aan het werk te zijn. Ik heb laatst uitgerekend dat ik van de 20 jaar in dit vaak bijna 13 jaar van huis ben geweest. En mijn zoon is bijna 17! Het is niet anders, verjaardagen, feestdagen en wat voor dagen al niet ik ben er vaak niet bij. Het werk wat ik doe kun je niet plannen op de dag. Hangt van vergunningen af en beschikbaarheid van boortorens in Nederland en de rest van de wereld. Ik vindt het wel jammer want ik wil nu ook wel eens wat andere Lexus liefhebbers ontmoeten. Nou goed misschien kunnen we in het voorjaar ook eens iets organiseren. Ik hoop het wel en dat ik dan ook kan. Veel plezier iedereen alvast. Groeten van Rene.

Moeten we zeker doen alleen weet ik niet waar je huis woont haha. We kunnen ook wel eens spontaan bij een wegrestaurant een bakkie doen en even wat bijkletsen. Het maakt mij geen moer uit hoe ver ik moet rijden, daar ben ik wel aan gewend met mijn werk. 1000 km op een dag is geen probleem. Ik hou het forum wel in de gaten en maar eens kijken of we een keer bij elkaar kunnen komen als het mij past. Ik weet wel dat ik net voor de kerst thuis ben en dan een een week of 3.5 thuis. Daarna komt het volgende gaatje. We houden contact. Gr Rene.

De groep wordt steeds groter, dus wellicht gaan we het sowieso vaker organiseren :P See you next time!

Anders kun je ook laten weten wanneer je weer kunt (als je het van tevoren weet dan..) dan kijken we of we wat kunnen organiseren dan!

mlcoolj zei:
Alan zei:
eigenlijk mag je dat vraagtekentje bij mij ook weghalen, want de kans is klein dat ik niet kan, maar is wel aanwezig... :P

Done!

Klote dat ik er nu pas achter kom heb middagdienst om uit rotterdam ff heen en dan na 15min weer terug te rijden is helaas niet haalbaar, Kan helaas geen rij meer krijgen. Sorry hoop dat er de volgende keer wel bij bent!

Hey Leuk een meeting

En nog bij mij om de hoek , misschien komen we even koekeloeren .

Volgens mij wordt het ook nog "mooi" weer! :biggrin: Brian, ik zal jullie op de lijst zetten...

ML,

Misschien moet je je mobielenummer even PM-en naar de deelnemers, indien er problemen zijn, kunnen ze namelijk even bellen.

Nou ik geloof dat de goden mij goed gezind zijn want er is een kleine kans dat ik even kan komen. We zouden afgelopen Dinsdag een nieuw gat gaan boren maar door een fout is er op een diepte van 60 meter een stalen buis in elkaar gevouwen. Hierdoor kunnen we er niet door met onze boorapparatuur. We zijn de hele week al aan het frezen maar alles gaat kapot. Ik kan niks beloven maar als ik even weg kan kom ik naar Almere met mijn rode LS 400. Ik doe mijn best en mijn vrouw doet de rest zo luide de spreuk van Freek. We duimen. Groeten Rene. :hi:

Een kapotte waterpomp op een Lexus? Alsnog die Japanner opzoeken die dat ding gemaakt heeft en in de hoek laten staan. Shame on him. Ach er zijn al depressieve Japanners genoeg daarginds. :rulez:

Lekker gezellig in de auto toch :) hoef ik niet alleen te rijden :D want dat stukje rij ik al elke dag in me eentje :(