Meeting November/December (Is 21 november geworden!)

Zo! Gaat hard hierzo met de mensen die komen! Eerste post weer geupdate! :biggrin:

Voor de mensen die vanaf Amsterdam komen.. houd er rekening mee dat afrit 1,2 en 3 dicht zijn vanaf die kant in ieder geval! er wordt wel een omleiding aangegeven meen ik hoor.

EDIT: ik bedoel dus de A6

helaas...ik kan echt niet...balen !
smile_cry.gif

gr wilco

Alan zei:
IS het niet een beetje te koud om te wassen? hahahaha o_O

Je klinkt als mjn buren! :P De 6 moet wel blinken tussen al die mooie lexussen (of is het lexie? :llol: ).. dan valt het misschien niet op dat het geen lexus is :P

Was gezellig jongens!

Leuk om toch eens een aantal gezichten te zien en te leren kennen.

Het was in het begin wel even aftasten, maar op een gegeven moment waren er wel genoeg onderwerpen om over te praten.

Ik vond het prettig het flyaudio systeem voor de IS van Alan te zien.

Enne, bedankt nog voor de koffie Alor! Ik begrijp dat de volgende meeting in Rotterderdam gaat plaatsvinden! Erick?? :biggrin:

Inderdaad bedankt arjan :)

Hube: mocht je nog vragen hebben nav de flyaudio unit dan hoor ik dat vanzelf wel :)

De volgende keer in Rotterdam, maar dat is wel heel erg ver weg voor MLcoolj :O

Was zeker gezellig! Was later dan gepland aangekomen door die kl*te werkzaamheden bij Almere... Foto's komen straks wel aan, Alor, thx voor de thee, en de rest, leuk jullie te hebben ontmoet! Alan, was niet alleen voor mij zo ver, zal me best doen om ook bij de andere aanwezig te zijn, misschien dat er dan wel anderen uit het noorden komen... We zullen tzt wel zien!

Was zeker gezellig maar die wegwerkzaamheden waren echt kl#te.

Volgende keer zal in de buurt van Rotterdam zijn maar waar en wanneer dat gaan we nog ff bekijken. :hi:

Mooie foto's Jelmer! Alan, ik laat je het weten. Het is absoluut een mooi systeem. Gaat goed samen met een IS350 :)

Het was inderdaad een goed eopkomst, vond het ook leuk om een paar van de nieuwere leden te ontmoeten.

Hallo heren en de aanwezige dame .
Het was leuk om jullie te leren kennen en veel van jullie te horen over onze auto's .
Ik wil jullie ook bedanken voor een leuke middag want die heb ik zeker gehad .
Ik spreek jullie snel weer op het forum .

Groet

Brian

Als zo'n dergelijke auto uit de USA moet komen, laat maar weten Hube :rulez:

Vorige keer met z'n vieren was ook leuk, maar nu met een stuk of 15 is natuurlijk nog veel beter :smile: