Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor de mensen die vanaf Amsterdam komen.. houd er rekening mee dat afrit 1,2 en 3 dicht zijn vanaf die kant in ieder geval! er wordt wel een omleiding aangegeven meen ik hoor.
Je klinkt als mjn buren! De 6 moet wel blinken tussen al die mooie lexussen (of is het lexie? :llol: ).. dan valt het misschien niet op dat het geen lexus is
Was zeker gezellig! Was later dan gepland aangekomen door die kl*te werkzaamheden bij Almere... Foto's komen straks wel aan, Alor, thx voor de thee, en de rest, leuk jullie te hebben ontmoet! Alan, was niet alleen voor mij zo ver, zal me best doen om ook bij de andere aanwezig te zijn, misschien dat er dan wel anderen uit het noorden komen... We zullen tzt wel zien!
Hallo heren en de aanwezige dame .
Het was leuk om jullie te leren kennen en veel van jullie te horen over onze auto's .
Ik wil jullie ook bedanken voor een leuke middag want die heb ik zeker gehad .
Ik spreek jullie snel weer op het forum .