Menu kaart instellingen CT200H

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Vandaag weer een leuk berichtje van Louwman,

menukaart om de instellingen alvast voor te programmeren van de deuren ramen e.d.,

wederom een leuke aktie en heel attent van Louwman!!! :hi:
 

egra

Nieuw hier
21 okt 2010
3
0
0
Wel heel apart zo'n menukaart. Ik heb er ook bij genoteerd om de iritante piepgeluiden tijdens het achteruitrijden uit te zetten en bij het niet dragen van de autogordel. Dat kon bij m'n Prius III ook.

Grt, Edwin
 

RonaldZ

Nieuw hier
26 apr 2011
7
0
0
Hoe lang van tevoren hebben jullie de menukaart ontvangen? Mijn auto is inmiddels in bezit van de dealer en volgende week kan ik hem hopelijk ophalen, maar ik heb over een menukaart nog niks gehoord.....
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Ik heb het idee, but please correct me if I'm wrong, dat het afhangt van de dealer waar de CT is besteld?! Je hoort teveel verschillende berichten over wie wat en wanneer ontvangt. Zo zijn er mensen die een champagne pakket hebben ontvangen (wellicht alleen beperkt tot FE kopers), anderen weer niet. Zo zijn er mensen die wel een menukaart hebben ontvangen, anderen weer niet. Sommige mensen krijgen een bos bloemen, fles wijn of zelfs een schaalmodel van de CT, anderen helemaal niets.

Over Lexus Breda, Lexus Zwolle en Lexus Groningen hoor ik goede berichten. Over Lexus Amersfoort hoor ik daarentegen weer minder goede geluiden. Wie heeft er ervaring met Lexus Eindhoven (waar ik mijn CT in bestelling heb staan)?
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik heb eigenlijk vrij weinig te klagen over Lexus Amersfoort. Tot nu toe is het enige wat minder goed is verlopen het wachten bij het ophalen van de auto. 10 uur zou ik 'm mogen ontvangen, was er om kwart voor 10 en reed weg om 11 uur. Maar ach, de spanning overtrof mijn geduld ;)
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Ik heb ook nooit een menukaart ontvangen. Ik heb afgelopen week een mailtje naar de dealer gestuurd met de vraag of hij het akoestisch signaal bij achteruitrijden kan uitschakelen. Van meer interessante menukaartinstellingen ben ik niet op de hoogte.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
twcoolen zei:
Ik heb ook nooit een menukaart ontvangen. Ik heb afgelopen week een mailtje naar de dealer gestuurd met de vraag of hij het akoestisch signaal bij achteruitrijden kan uitschakelen. Van meer interessante menukaartinstellingen ben ik niet op de hoogte.


Zie lijst LPS settings in het CT gedeelte in dit forum voor de instellingen, uitprinten en aan je dealer geven, vinden ze vast leuk als de klant het beter weet :D
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
ct200H zei:
Zie lijst LPS settings in het CT gedeelte in dit forum voor de instellingen, uitprinten en aan je dealer geven, vinden ze vast leuk als de klant het beter weet

Dat heb ik letterlijk zo gedaan, geen gemor van de dealer, zouden ze zo doen.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Dat is goed nieuws. Zolang je wensen haalbaar zijn zal de dealer ook nergens om zeiken. Pas als het op mijn wensen gaan lijken krijg ik nooit mn zin :p
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
Vraag, hebben diegene die in de afgelopen maand de auto hebben mogen ontvangen ook vooraf hun persoonlijke opties door moeten geven? Sommige opties (zoals koppelen van elektrische raam bediening aan de afstandbediening) moeten namelijk door de dealer ingesteld worden en kunnen niet zelf worden ingesteld. Ik zou het dus wel verwachten dat het een standaard handeling betreft...
 

Robsos

Hoort erbij
6 apr 2011
26
0
0
Hjalmar zei:
Jep, je kunt je wensen doorgeven en alles wat in te stellen valt wordt door de dealer ingesteld.

Dit is niet helemaal wat er gevraagd wordt.

Voor mij is het antwoord negatief; ik heb niet van te voren een verzoek gekregen om voorkeurs instellingen kenbaar te maken. Mijn afleverdatum is inmiddels bekend.

Ik zal hier eens navraag naar doen bij de aflevering.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Volgens mij was het menukaart concept alleen voor de voorbestelde auto's? Of hebben mensen die de auto na 1 maart hebben besteld ook zo een kaart ontvangen?
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Is er ook nog een menu kaart in pdf beschikbaar in het Nederlands??

Als ik bij LPS settings zoek krijg ik alleen eentje in het engels. Ik zou de nederlandse graag willen hebben en dan invullen en opsturen naar de dealer een paar weken voor de levering.

Bij voorbaat dank,

Robbert-Jan
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Robbert zei:
Is er ook nog een menu kaart in pdf beschikbaar in het Nederlands??

Als ik bij LPS settings zoek krijg ik alleen eentje in het engels. Ik zou de nederlandse graag willen hebben en dan invullen en opsturen naar de dealer een paar weken voor de levering.

Bij voorbaat dank,

Robbert-Jan

Ik heb vorige week vrijdag een e-mail gestuurd naar de dealer met de vraag erin, of en wanneer ik die lijst zou kunnen ontvangen. Ik ben nog in afwachting van een reactie hierop. Zodra ik iets weet zal ik het posten (mocht het dan nog onbekend zijn)
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
Op zich is het ook niet moeilijk zelf even een lijst te maken, alle settings staan in het boekje en ook wordt aangegeven welke alleen door de dealer zijn te wijzigen. Als je die punten op een rijtje zet dan ben je er...
Maar een kant en klare pdf is altijd beter... :D
 

upje

Hoort erbij
4 feb 2011
27
0
0
Ik heb net vandaag de menukaart ontvangen. Zometeen maar even invullen :D .
Leverdatum volgens Lexus staat op augustus. Ben benieuwd!