Robbert zei:Dus blijkbaar gold dat niet alleen voor de first edition! Bij de bestelling in mei had ik nog gevraagd of er een menukaart zou worden opgestuurd, maar dat kon de dealer in Amsterdam mij niet vertellen.
Robbert-Jan
john2207 zei:Ik ben afgelopen zaterdag door Lexus Sittard gebeld met de vraag welke (voorkeur) radiozenders ik ingesteld zou willen hebben. Niks anders, alleen de radiozenders. Ik krijg mijn CT donderdag om 14 uur. Ik zie het wel, weet niet wat er nog allemaal ingesteld kan worden. Anders maak ik wel een lijstje voor de eerste beurt of ga effe tussendoor langs.
LarryS zei:Vandaag is hij bij mij ook in de bus gevallen. Sjiek maar er zal toch een papiertje bij moeten aangezien de lijst verre van compleet is als ik hem naast de handleiding leg. Zal mijn eigen pdf maken en posten, wellicht dat er meer liefhebbers zijn...
LarryS zei:Vandaag is hij bij mij ook in de bus gevallen. Sjiek maar er zal toch een papiertje bij moeten aangezien de lijst verre van compleet is als ik hem naast de handleiding leg. Zal mijn eigen pdf maken en posten, wellicht dat er meer liefhebbers zijn...
roell zei:Ik wel een menukaart gehad