Robbert zei:Ik heb begrepen dat er in clusters wordt afgeleverd. Ik ben om 11.30 uur aan de beurt. Ben zeer benieuwd of alle instellingen van de engelse menukaart ook daadwerkelijk zijn ingesteld.
Robbert-Jan
therock zei:De instellingen in de Nederlanse versie zijn echt minimaal. Alleen instellingen die jezelf ook kunt veranderen.
Het is meer de service die leuk is dan het gemak, want zelf doen is tevens part of the fun! :-D
Even uit mijn hoofd want ik heb hem al opgestuurd.
-radio stations (5)
-navigatie locaties. (thuis + 5)
-deuren ver- ontgrendeling + signalering
-gevoeligeid automatische verlichting
-duur walk-up verlichting
-duur interieurverlichting
Kan je wat specifieker zijn voor wat betreft de walk-up verlichting?? Deze heb ik op 30 seconden staan, maar er gebeurd niets. Niet bij het aankomen bij de auto, niet na het openen van de auto en niet bij het verlaten van de auto. Hetzelfde geldt voor de interieur verlichting.
Robbert zei:Kan je wat specifieker zijn voor wat betreft de walk-up verlichting?? Deze heb ik op 30 seconden staan, maar er gebeurd niets. Niet bij het aankomen bij de auto, niet na het openen van de auto en niet bij het verlaten van de auto.
Hetzelfde geldt voor de interieur verlichting.
Groeten,
Robbert-Jan
Nadat de deur is gesloten (ingestapt), blijft de interieurverlichting nog 30 seconden aan en dimt dan. Deze tijd is naar keus instelbaar door dealer of gebruiker:Wat die 30 seconden betekenen weet ik echter nog steeds niet!!