Merchandise, LexusForum

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou die gasten zijn nog in vakantie modus volgens mij... T gaat niet erg vlot.

gr. koen

2011-09-26 14.35.09.jpg

Stickers zijn binnen. Bij iedere donatie boven de 5 euro, krijg je nu een sticker :P

Hube zei:
Stickers zijn binnen. Bij iedere donatie boven de 5 euro, krijg je nu een sticker :P

Voor iedere cent boven de 5 euro een sticker? Dan zal ik eens wat gaan doneren :P :P
Per 5 euro een sticker?

Mag ik ook 10 euro langsbrengen en 2 stickers meenemen? Veel gemakkelijker :D

:) De stichting mag niet verkopen, maar laten we zo zeggen, we kunnen altijd wat regelen als je er meer wilt :)

Maar ik wil binnenkort toch echt plak badges gaan maken. Dat is toch wat mooier dan een sticker :)

Hoeveelheid km die ik door de polder rij met al die insecten, moet je bijna wel. Om de dag zelf poetsen is iets teveel van het goede ;)

Deze zijn op meetings te krijgen. Dus ook die van morgen. Anders kan je 1 van de moderators die het dichts bij je wonen vragen.

W1773M zei:
Deze zijn op meetings te krijgen. Dus ook die van morgen. Anders kan je 1 van de moderators die het dichts bij je wonen vragen.
Beetje link rijden zonder platen... :D
Volgens mij woont er eentje in krimpen aan den lekw

:D klopt.. Maar je zult de platen wel binnenkort krijgen en dan kan je ze alsnog erop schroeven :D :D

Tshirts zijn voor Hondarijders, wij Lexus rijders zouden Polos moeten dragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.