Mijn 1e Lexus!

Angelico

Nieuw hier
5 mrt 2022
10
6
3
Hallo allemaal

zojuis dit prachtige forum grvonden, ik wou graag mijn ervaring/aankoop delen.

ik heb zojuist een proefrit met een UX 250H achter de rug, en wat een geweldige auto. Ik heb de aankoop net gedaan.

uit 2019. Business Line.

hetrijd gewoon top! Super afwerking, super exited!
 
  • Leuk
Waarderingen: Farah, Lexpeter en Johno

Johno

Actief
23 jan 2022
463
207
43
Hallo allemaal

zojuis dit prachtige forum grvonden, ik wou graag mijn ervaring/aankoop delen.

ik heb zojuist een proefrit met een UX 250H achter de rug, en wat een geweldige auto. Ik heb de aankoop net gedaan.

uit 2019. Business Line.

hetrijd gewoon top! Super afwerking, super exited!
Daar zul je veel plezier aan beleven. Veel plezier met deze mooie aanwinst. Heb je foto's om te delen?
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
312
260
63
Gefeliciteerd met je aankoop en welkom op het forum! Ik heb een paar dagen in een UX mogen rijden en hij was verrassend pittig, maar toch zuinig. Ik denk dat je er veel plezier aan gaat beleven.

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno

Angelico

Nieuw hier
5 mrt 2022
10
6
3
ik heb net de dealer gesproken over iets wat ik gevraagd had over DAB. Tijdens de proefrit zag ik het niet in het menu van het info scherm staan.
dealer zei toen dat ik waarschijnlijk niet goed gekeken had. Maar hij belde net dat het er toch niet in zit. Ik moest dan toch maar even nadenken.

hmm wel een dingetje toch? wat vinden jullie?
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
ik heb net de dealer gesproken over iets wat ik gevraagd had over DAB. Tijdens de proefrit zag ik het niet in het menu van het info scherm staan.
dealer zei toen dat ik waarschijnlijk niet goed gekeken had. Maar hij belde net dat het er toch niet in zit. Ik moest dan toch maar even nadenken.

hmm wel een dingetje toch? wat vinden jullie?
als er in de advertentie meer staat dan in het echt op de auto, dan ben ik er gelijk klaar mee..

dat is gewoon misleiding..
en niet gaan zeggen dat het per ongeluk was.. want ze hebben maar 1 taak.

het is nooit eens andersom..

dag dealer, tot nooit.. kans is voor een ander...

dat vind ik :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Farah

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.127
4
847
113
Auto uit 2019 zonder DAB? Ik wist niet dat die er waren.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
962
499
63

Bijlagen

  • 1A9ED00E-835C-4104-B7B4-32213B9D276C.jpeg
    1A9ED00E-835C-4104-B7B4-32213B9D276C.jpeg
    143,4 KB · Weergaven: 51

Angelico

Nieuw hier
5 mrt 2022
10
6
3
Hij is geimporteerd uit italie. Hun gingen er vanuit dat er Dab op zat. Heel vaag voor een officiƫle Dealer
 

Steve070

Hoort erbij
18 feb 2017
47
12
8
Ik begrijp de reacties hierboven. Ik heb nu in verschillende auto's gereden met dab, waaronder lexus, toyota en nissan, maar merkt dat de dab ontvangst met regelmaat weg valt. Vooral hier in den haag en omgeving. Zou voor mij geen dealbreaker zijn als voor de rest de auto helemaal naar mijn zijn is en rijd.
 

Johno

Actief
23 jan 2022
463
207
43
ik heb net de dealer gesproken over iets wat ik gevraagd had over DAB. Tijdens de proefrit zag ik het niet in het menu van het info scherm staan.
dealer zei toen dat ik waarschijnlijk niet goed gekeken had. Maar hij belde net dat het er toch niet in zit. Ik moest dan toch maar even nadenken.

hmm wel een dingetje toch? wat vinden jullie?
Heel eerlijk gezegd snap ik niet wat er zo mooi aan DAB is. Binnen de randstad werkt het wel aardig maar daarbuiten (of in het buitenland) heb ik regelmatig dat ik geen bereik heb . Er wordt veel reclame voor gemaakt omdat de FM frequenties dan beschikbaar komen om te veilen en dus weer geld oplevert.

Uiteraard is dat een eigen afweging, hoe belangrijk vind je DAB. Het is wel toekomst bestendig als je het wel hebt natuurlijk.
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
mij persoonlijk boeit DAB ook niet..

Maar t gaat wel altijd 1 kant op.. de auto heeft een optie minder dan geadverteerd.
Ik zou vragen of ze dit op willen lossen..

desnoods doen ze iets anders in ruil. (gratis navi update ofzo)
of misschien korting op een andere auto die het wel heeft...

Maar k vind wel dat ze t mogen compenseren.. ze beloven wat, in dit geval DAB. en ze leveren niet...
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
589
1
386
63
Eens, enige wat ze hoeven te doen is de opties in de checkboxen aan te vinken nadat ze gecontroleerd hebben in de auto of het er daadwerkelijk in zit, nalatigheid en misleiding. Voor mij net als voor Henri einde oefening. Ik heb er wel eens 2x 200km voor gereden voor de kat z'n jeweetwel.... šŸ™ƒ
 
  • Leuk
Waarderingen: Henri27

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63

Angelico

Nieuw hier
5 mrt 2022
10
6
3
Nou ben super druk met de mantelzorg nu, maar tot nu toe totaal geen reactie van de verkoper op mijn berichten. Ik had ook gevraagd om een evt andere optie, tegemoetkoming etc etc.
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Nou ben super druk met de mantelzorg nu, maar tot nu toe totaal geen reactie van de verkoper op mijn berichten. Ik had ook gevraagd om een evt andere optie, tegemoetkoming etc etc.
Nou dat zegt wel genoeg lijkt mij.
Ik was daar nooit meer heengegaan.

Dat is toch geen klantenbinding!?
Maar waarschijnlijk krijg je uiteindelijk weer een smoes dat de verkoper een dag vrij was of ziek ofzo, maar bij mij was het kwaad al geschied eerlijk gezegd.

K had je graag een positiever advies gegeven, maar dit is niet wat je wilt.

Je kunt natuurlijk nog altijd voor de auto gaan, en je nooit meer bij de dealer laten zien, uiteindelijk zal de auto gewoon goed zijn.. zij het zonder DAB. Succes ermee! Jammer dat het zo loopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Angelico

Nieuw hier
5 mrt 2022
10
6
3
Nou dat zegt wel genoeg lijkt mij.
Ik was daar nooit meer heengegaan.

Dat is toch geen klantenbinding!?
Maar waarschijnlijk krijg je uiteindelijk weer een smoes dat de verkoper een dag vrij was of ziek ofzo, maar bij mij was het kwaad al geschied eerlijk gezegd.

K had je graag een positiever advies gegeven, maar dit is niet wat je wilt.

Je kunt natuurlijk nog altijd voor de auto gaan, en je nooit meer bij de dealer laten zien, uiteindelijk zal de auto gewoon goed zijn.. zij het zonder DAB. Succes ermee! Jammer dat het zo loopt.
Nee je hebt helemaal gelijk. Niet te geloven, een officiƫle dealer nog wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Johno

Actief
23 jan 2022
463
207
43
Nou ben super druk met de mantelzorg nu, maar tot nu toe totaal geen reactie van de verkoper op mijn berichten. Ik had ook gevraagd om een evt andere optie, tegemoetkoming etc etc.
Dat is wel bijzonder. Bij de aanschaf van een auto wil je een goed gevoel aan overhouden.