Mijn IS250 (2008)

Gisteren een geniale weg ontdekt.
Begint zo'n beetje bij mij voor de deur en duurt ongeveer 30-45 minuten en dat is dan enkel en alleen bochten :D

Sport modus aan en flipperen maar!
Als ik mijn Joe-Z inlaat heb maak ik een filmpje daar met de GoPro.

:) als je nog meer geluid wilt icm de Joe z dan kan je ook de fsport box nemen. Of zelf een gat maken :)

Damn of jij kan goed foto's maken of de grill is echt heel mooi. Hahaha :p Nu wil ik de mijne er ook snel op hebben :)

Volgende week maandag worden de laatste resten van de tintfolie van de achterruit verwijderd.
Krijg zoals het hoort voor niets een vervangende auto, ben benieuwd wat dat wordt, stiekem hoop ik op een GT86 :P

Ondertussen is ook de Joe-Z inlaat onderweg!

Gefeliciteerd met de Joe ! Dan kunnen we zeker al a.s. weekend genieten van een GoPro'tje door het Zwarte Woud ?? :P

Thanks! :D

Ik moet de GoPro nog een keer ophalen en dan maak ik wel een filmpje.
Aanstaand weekend ga ik naar de IAA in Frankfurt met de IS, misschien maak ik dan nog wel een filmpje met de telefoon ofzo.
Heb in ieder geval al vier keer 3/4 tank moeten tanken en ondertussen een paar hele gave wegen ontdekt!

Gisteren ongeveer 150 km gereden met de nieuwe inlaat.
Het geluid boven +/- 3500 tpm is wat ik het meeste merk, voor de rest lijkt hij iets directer in het gas.

Wie kan mij trouwens vertellen wat het uitmaakt in geluid als ik het onderste deel van de luchtfilterbehuizing uitboor (zoals bij de F-Sport luchtfilterbehuizing)?
Vind hem met alleen de Joe-Z inlaat al een stuk "dikker" klinken, maar ik twijfel nog of ik de luchtfilterbehuizing aanpas.

Het geluid neemt aanzienlijk toe en gaat behoorlijk brullen. > grom van de isf maar dan uit een v6 ipv V8 . Er zijn filmpjes op YouTube :)

Maar niet hinderlijk neem ik aan?

Niet dat als ik naar Nederland rij dat ik als ik aankom hoofdpijn heb :P

Vind het in YouTube videos altijd lastig te beoordelen omdat het geluid 9 van 10 keer slecht is.
Ook hebben die lui op YouTube vaak ook nog een (deels) aangepaste uitlaat.

Zoals bij de Joe z alleen bij volgas en vanaf 3500rpm merk je pas wat en rond 4500 is het feest :)