mistachterlamp naar dimlicht/remlicht

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ZO gaat hij er inderdaad uit zien, maar dan zonder die vertraging van de mistlampen :)

Het ziet er van ver echt heel goed uit :) Ik moest wel iets minder felle lampen gebruiken voor de mistlampen.(oude lampen die al in output zijn gedaald) en nieuwe lampen in de buiten units. Hiermee had ik geen verschil meer meer tussen de 4 ronde ringen. Daarnaast zou ik nog een schakelaar maken zodat je ze aan kan zetten voor dimlicht en een andere schakelaar voor remlicht. je kan bijvoorbeeld ook gewoon alleen via het dimlicht laten mee werken en tijdens remmen dat er maar gewoon 3 lampen feller worden :p

Wie een is200 heeft? DOEN!
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Check. Ook weer duidelijk.

Maar de lampen krijgen toch automatisch een dubbele functie? Je hoeft dan toch niet met extra schakelaars te werken?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ze krijgen een 3voudig functie:

-dimlicht
-remlicht
-mistlicht

Maar met de schakelaars kan je zelf de functies aan en uit zetten :)
 
16 dec 2009
117
0
16
lijkt me wel gaaf maar ben niet zo van de elektrishe circuits maken is er iemand hier op het forum die al eens heeft gedaan en me hierbij zou kunne helpen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik heb het weleens gedaan, maar ben het alweer een beetje kwijt, dus misschien dat je in je vriendenkring iemand kan vidnen die het wel kan en durft?
 
16 dec 2009
117
0
16
Alan zei:
Ik heb het weleens gedaan, maar ben het alweer een beetje kwijt, dus misschien dat je in je vriendenkring iemand kan vidnen die het wel kan en durft?

ik zal er eens over denken en beetje rondvragen, een paar draadjes doorverbinden lukt me wel maar als ze het over geavanceerde verbindingen hebben word het wat moeilijker
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik weet niet of er hier mensen zijn die dit al hebben gefixt maar storen jullie je niet aan het feit dat de buitenste lampen in het midden donker zijn door de retro reflector en de mistlampen niet?

Of hebben jullie dit opgelost door iets op de lamp te plakken?
Dat ben ik namelijk van plan, ik zat te denken aan een 50 cent muntje ofzo, even zwart spuiten en erop plakken.




gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
aaah snap! :)
maar ik vind het juist wel ok dat het rondjes zijn en in het midden niet verlicht is :) maar dat is misschien iets persoonlijks :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ja dat vind ik ook zeker mooi! maar... dan moeten de mistlampen natuurlijk ook zo zijn, vandaar het idee om iets op de lamp te plakken dat je een beetje hetzelfde krijgt als in de buitenste lampen.


gr. koen
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Gisteren de conversie uitgevoerd, als je het gewoon rustig aan doet en je tijd ervoor neemt is het heel makkelijk te doen. En hier hoef je echt geen techneut voor te zijn.
Resultaat is echt super.

@ Alan bedankt voor de tips en de links, zoals Alan het al eerder gezegd heeft als je een is200/300 hebt zeker doen!
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Alor zei:
kan je beter een rood stickertje erop plakken ofzo... geen muntjes van 50ct want als ik je tegen kom ben je ze kwijt ...of ze zwart zijn of niet :mrgreen: :p



is het zo erg bij jou? richt anders een fonds op, komt het geld gewoon naar je toe!



gr. koen
 
16 dec 2009
117
0
16
zou je het bij mij ook willen doen, dan halen we de spullen en kijk ik graag met je mee. t lijkt mij ook wel gaaf!

Jimmy zei:
Gisteren de conversie uitgevoerd, als je het gewoon rustig aan doet en je tijd ervoor neemt is het heel makkelijk te doen. En hier hoef je echt geen techneut voor te zijn.
Resultaat is echt super.

@ Alan bedankt voor de tips en de links, zoals Alan het al eerder gezegd heeft als je een is200/300 hebt zeker doen!
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
ronaldveen1984 zei:
zou je het bij mij ook willen doen, dan halen we de spullen en kijk ik graag met je mee. t lijkt mij ook wel gaaf!

Jimmy zei:
Gisteren de conversie uitgevoerd, als je het gewoon rustig aan doet en je tijd ervoor neemt is het heel makkelijk te doen. En hier hoef je echt geen techneut voor te zijn.
Resultaat is echt super.

@ Alan bedankt voor de tips en de links, zoals Alan het al eerder gezegd heeft als je een is200/300 hebt zeker doen!

Ron,

Geen enkel probleem.
 
16 dec 2009
117
0
16
Jimmy zei:
ronaldveen1984 zei:
zou je het bij mij ook willen doen, dan halen we de spullen en kijk ik graag met je mee. t lijkt mij ook wel gaaf!

Jimmy zei:
Gisteren de conversie uitgevoerd, als je het gewoon rustig aan doet en je tijd ervoor neemt is het heel makkelijk te doen. En hier hoef je echt geen techneut voor te zijn.
Resultaat is echt super.

@ Alan bedankt voor de tips en de links, zoals Alan het al eerder gezegd heeft als je een is200/300 hebt zeker doen!

Ron,

Geen enkel probleem.


ok zal eens wat data sturen en dan komen we er wel uit!!!