mistachterlamp naar dimlicht/remlicht

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Leuke aanpassing, maar wel vervelend dat je steeds supersnel achterom de wagen moet kunnen lopen nadat je op de rem hebt getrapt om van je werk te kunnen genieten.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Na gisteren een en ander even los gehad te hebben is me opgevallen dat je met de fittingen van de achterlichten (buitenste units, gecombineerde T20, 21 en 5w lamp) ook USDM runninglights kunt maken aan de voorkant. Zoals jullie misschien wel eens gezien hebben hebben op de amerikaanse markt verkochte auto's knipperlichten waarin een soort oranje stadslichtje brandt. Ik vind dit altijd wel dik uitzien.
Om deze te maken heb je de gecombineerde fittingen nodig. Deze passen ook in je knipperlicht. Vervolgens verbind je de draad die normaal naar je remlicht gaat met je knipperlicht en de draad van het achterlicht met je stadslicht. De min verbind je met de min van het stadlicht en van het knipperlicht.
Je krijgt dan dit:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Klopt helemaal en werkt prima, heb mijn modificatie al een jaar geleden gedaan en werkt nog steeds perfect.
In mijn project zie je als het goed is de resultaat ervan.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
@jimmy, had nog niet gezien dat jij dit al had gedaan. Wist van mijn civic dat dit kan... Ziet heel goed uit!

@j2jedi, ik moet nog ff sockets gaan bestellen. Heb alleen ff gekeken of het kon. Zal nog wel ff een uitgebreide beschrijving doen als ik ga solderen...
 

johnnyboy

Hoort erbij
22 jan 2013
35
0
0
Het liefst een how to in het Nederlands. Ik heb er wel een paar gevonden hier maar die zijn allemaal in de Engels.
En ik kan helaas geen Engels
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ik heb ook alleen engelstaligen, helaas. Gebruik anders even de zoekfunctie op het forum, want ik dacht dat Hube of Alor ergens iets hadden geschreven en toegepast op zijn groene IS jaren geleden.
 

mhuberts

Nieuw hier
9 jul 2012
7
0
0
zou iemand mij een schema kunnen sturen? ik wil mijn mist-lampen ook graag mee schakelen met de gewoone verlichting en remverlichting. ik heb gezocht maar de link die er gepost is bestaat niet meer. bedankt alvast voor jullie hulp.