Mooiste Lexus verkiezing 2023

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Lexusliefhebbers,

Tijdens onze meeting komende september zal er weer onze Mooiste Lexus verkiezing worden gehouden.
Alle bezoekers van de meeting krijgen de mogelijkheid om hun stem uit te brengen op auto's die deelnemen aan deze verkiezing, waarvan zij denken dat deze het meest bijzonder/mooiste is.

Denk jij dat je auto het in zich heeft om deze verkiezing te winnen laat dan in een reactie hieronder weten dat je wilt deelnemen.
Voor deelname vragen wij een bijdrage van 10 euro per auto. Dit kan op de dag van de meeting contant of met PIN worden voldaan.

Deelnemers
@Arbitrator
@bobusa
@Danny
@WMK


Deelnemers kunnen bijgevoerde document gebruiken om tijdens de meeting in/op hun auto te plaatsen, zodat bezoekers weten waar ze op stemmen ;)
 

Bijlagen

  • Meeting in car.docx
    45,5 KB · Weergaven: 145
Laatst bewerkt:

Citrofiel1975

Hoort erbij
8 nov 2022
94
55
18
Haha 24-9 is voor mij nog ver weg. Heb wel "ergens sep-okt" een reisje Piemonte gepland staan met vriendinlief (en met de GS300h) op de rol. Da's met wederzijds werk, kinderen en honden al lastig genoeg om te plannen om ook bij voorbaat al met Lexusforummeet rekening te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

Bobusa

Actief
12 okt 2008
247
144
43
Aangemeld, dus ik ben erbij voor het eerst sinds 2008! :eek:

Ik ik wil me ook wel aanmelden voor de verkiezing, je weet maar nooit.

Zie er naar uit om voor de verandering eens met liefhebbers te praten die een Lexus kennen en weten te waarderen. Hopelijk leer ik nog wat (en jullie van mij) en zijn er ook mede LS eigenaren aanwezig!!!

Tot ziens!

Bob
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB en Higgie

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
961
499
63
Aangemeld, dus ik ben erbij voor het eerst sinds 2008! :eek:

Ik ik wil me ook wel aanmelden voor de verkiezing, je weet maar nooit.

Zie er naar uit om voor de verandering eens met liefhebbers te praten die een Lexus kennen en weten te waarderen. Hopelijk leer ik nog wat (en jullie van mij) en zijn er ook mede LS eigenaren aanwezig!!!

Tot ziens!

Bob
Het was de moeite waard met een verdiende 2e plek!
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en RoelVB