Nieuw model CT200h

HammerMan

Hoort erbij
24 okt 2015
36
3
0
Nee, er is nog niets bekend over een nieuw model CT200h, als hij ?berhaupt komt natuurlijk.

Normaal zou ik zeggen dat deze in 2017 leverbaar zou moeten zijn. De nieuwe Prius4 is verkrijgbaar in het voorjaar van 2016. En dat is de reden dat ik dit topic begin!
Als je de specificaties die Toyota tot nu toe bekend heeft gemaakt leest, dan schept dat toch wel hoge verwachtingen!

18% lager verbruik door betere batterijen, effici?ntere Atkinson motor, automatische luchttoevoer regeling, enz. Ook zou hij een aanhanger tot ca. 725kg mogen trekken (voor mij niet interessant).
Wat ik wel interessant vind is dat er in de toekomst ook een versie verschijnt met een extra electromotor die de achterwielen aandrijft. Vierwielaandrijving!
Ook schijnt de afwerking van de Prius4 een upgrade te krijgen t.o.v. de 3e generatie (richting Lexus kwaliteit?)

Nu maar afwachten of dit alles ook voor de CT200h 2 gaat gelden....
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Maar is zoiets toch niet altijd een beetje een combinatie van...
Vind hem mooi, past in het budget, past in de gezinssituatie,...
Ik vind dat er mooiere SUV bestaan dan de auto waar ik in rij. Maar toen ik hem bestelde kreeg ik voor mijn IS meer terug bij Lexus dan bij Mercedes en Range Rover. Alles bij elkaar heb ik een auto welke voldoet aan mijn verwachtingen en welke aan alle punten voldeed. Ik had mss. liever een Range gehad maar oa. de meerprijs voor de Range en de minderprijs van de overname hebben mij doen beslissen voor de RX - ik denk dat het toch altijd een beetje zo loopt. Wat wil je en hoeveel wil je eraan uitgeven en hoeveel wil je meer uitgeven voor iets wat je liever zou willen
 

Colombe

Nieuw hier
29 jan 2014
17
8
3
Noem 1 particulier die een CT nieuw als prive auto heeft gekocht , noem er 1
Ja ikke ook en ook met m'n eigen geld betaald! Heb in 2014 mijn hybride Yaris erop ingeruild. Ben ik nu een lutser?

Heb met de CT een jaar gereden. Vind het een echte Lexus. Maar wel meer een stadsauto, niet echt een auto om er veel snelwegkilometers mee te rijden. Daarom heb ik 'm ingeruild voor een IS 300h. Dat is wel een rijdersauto. Vergelijkbaar met de zescylinder Alfa en Citroen XM waarmee ik de jaren '80 en '90 gereden heb.

Wel aardig om dit forum enige tijd te volgen. Een nieuweling komt met een echt inhoudelijk verhaal en wordt afgerekend op - in mijn ogen - pure flauwekul. Voel me daarom niet zo uitgenodigd. Ik zit bij dit forum vooral vanuit inhoudelijke interesse en om ervaringen te delen. Evenwel, dit forum wordt behoorlijk gekleurd door koude kak en werkelijk onvoorstelbare arrogante reacties. Daar heb ik niet zoveel mee.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Interessant. Een echte Lexus, maar geen rijdersauto en niet geschikt om veel snelwegkm's af te leggen... Trouwens, je generaliseert nogal, er zijn wel degelijk inhoudelijke reacties te lezen.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Ik zit hier ook een enige tijd op het forum, ik zie, dat er gewoon overal wordt gereageerd. Het is niet specifiek naar de CT
Het is hoe je de commentaar opvat, ik merk dan wel dat de meeste het heel makkelijk accepteren m.u.v. deze subforum.

Ik begrijp niet waarom mensen dat zich zo druk kunnen maken om een lapje tekst of soms niet meer dan een paar woorden van wildvreemde mensen die je niet eens kent op het internet Doe relax, maak je niet zo druk men.

05085361.jpg
 

Colombe

Nieuw hier
29 jan 2014
17
8
3
Kan iemand mij vertellen wat ik hier heb gelezen?
Ja, ik vermoed dat na HammerMan, nu ook Colombe afscheid neemt van dit forum. De arrogantie in met name uw reacties is onvoorstelbaar groot. En, Zerune, tekst is overdracht. Mijn reden om afscheid te willen nemen is dat er in mijn leven al te veel ?bermensch is binnengekomen, daar heb ik geen zin in en ik kan daar in dit geval ook heel makkelijk voor kiezen. Voor Lexus is dit een beetje droef, want arrogantie verkoopt niet en past ook niet zo in het Lexus-concept. Is het Lexusforum twee inhoudelijk ge?nteresseerde nieuwelingen kwijt? Jammer.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ja, ik vermoed dat na HammerMan, nu ook Colombe afscheid neemt van dit forum....
Bizar, spreek je nu over jezelf in 3e persoon...?

Lees je laatste woorden eens terug vent en vertel nog eens wat over koude kak en arrogantie... Je had trouwens ook zelf een inhoudelijke reactie kunnen geven ipv deze zeurnis. Slaat ?bermensch in die zin niet een beetje op jezelf?
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Sommige mensen kunne zo slecht tegen kritiek. Als je er niet tegen kan dan moet je geen forum opzoeken want dan komt alles gewoon ter spraken.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Ja ikke ook en ook met m'n eigen geld betaald! Heb in 2014 mijn hybride Yaris erop ingeruild. Ben ik nu een lutser?

Heb met de CT een jaar gereden. Vind het een echte Lexus. Maar wel meer een stadsauto, niet echt een auto om er veel snelwegkilometers mee te rijden. Daarom heb ik 'm ingeruild voor een IS 300h. Dat is wel een rijdersauto. Vergelijkbaar met de zescylinder Alfa en Citroen XM waarmee ik de jaren '80 en '90 gereden heb.

Wel aardig om dit forum enige tijd te volgen. Een nieuweling komt met een echt inhoudelijk verhaal en wordt afgerekend op - in mijn ogen - pure flauwekul. Voel me daarom niet zo uitgenodigd. Ik zit bij dit forum vooral vanuit inhoudelijke interesse en om ervaringen te delen. Evenwel, dit forum wordt behoorlijk gekleurd door koude kak en werkelijk onvoorstelbare arrogante reacties. Daar heb ik niet zoveel mee.


ik vind dat je een belediging bent voor alle tevreden CT eigenaren hier , ze lezen nu dat je een 2014 Yaris al zeer snel heb ingeruild op een CT 2015 , beviel de Yaris niet ?
vervolgens rij je een jaar in een CT waarvan je nu beweerd dat dit geen auto is voor op de snelweg en meer een stads auto , zoals een Panda of C1 klasse auto neem ik aan
en nu heb je dus net een IS300H gekocht of het nix is

en nu ook de rest van dit forum waarvan vele actieve leden zijn die graag hun passie willen delen , of dat nu in technische hulp is of een mening die in vele gevallen onderbouwd is
daarbij heb ik jouw nooit een lutser genoemd , weet niet eens wat dat betekend ondanks dat ik maar een arrogante dyslecte arbeider ben met kouwe kak :grin:
er wordt niemand afgerekend , hooguit een discussie gestart

vertel mij eens , wat is het toch met een aantal CT rijders ? waarom zo een kort lontje ? waarom niet gewoon zoals op elk forum een discussie en niet alleen maar mooi praat wat men niet meent
het is maar een auto , niet een persoon of iets wat je zelf gecreerd heb

en waar haal je de info vandaan dat HammerMan ook stopt ? als dat zo is laat hij dat zelf wel weten



" Mijn reden om afscheid te willen nemen is dat er in mijn leven al te veel ?bermensch is binnengekomen,"

uit deze regel haal ik dat je stopt omdat je een nare ervaring hebt gehad wat los staat van deze discussie
en ik weet niet of het in jouw streek gewoon is om iemand ?bermensch te noemen maar in de buurt van Amsterdam is dit een hele nare uitdrukking

ik wens je het allerbeste en veel plezier met de IS300H