Nieuwe Lexus rijder..GS300 1st gen.

Vandaag ff de zomerset schoongemaakt(Die hier tekoop staan/stonden), gaan er onder voor de APK.. Van de 19ers zijn de achterbanden net niet APK waardig meer.

Heb ze schoongemaakt met dasty/enginebay cleaner van AUTOGLYM en met een tandenborstel en ook gekleid..
En daarna gepolijst en in de wax gezet!

Hoe ze er uit zagen!
397930493.jpg

397930494.jpg

Hard aan 't werk haha..
397930498.jpg

Linker vies, rechter klaar!
397930496.jpg

Vanmorge voor apk geweest, goedgekeurd natuurlijk zonder enige punten! :mrgreen:

En toen gelijk naar huis wielen helemaal gepoetst en de Lexus is een paar cm gezakt! Staat nu precies hoe ik ehm had gewilt 8-)

Paar snelle foto's..
397941324.jpg

397941326.jpg

Binnekort betere foto's!

mlcoolj zei:
schroefsetje?

Nope, heb er een ring afgeslepen.. Rijd ietsje stugger, maar veren hangen niet los als je ehm opkrikt! Dus kan niks gebeuren, maar hij is wel nu gewoon netjes laag zoals ik ehm wou! Denk wel dat ik toch ga kijken voor een schroefset.

Naar een paar dagen te hebben gereden met de Lexus op deze hoogte gaat hij toch weer omhoog.. Staat wel heel dik zo, maar vind 't voor geen meter rijden zo.. Terwijl ik heb er maar 1 ring vanaf gehaald.. Beetje zonde van die 250euro, maarja wil gewoon comfortabel rijden! En dat doet hij nu echt niet, en zowiezo deed hij dat ook niet zo met die nieuwe veren..

Me civic die ik hiervoor had reed veeel comfortabeler dan de Lexus.. Dat kan eigenlijk niet natuurlijk. Misschien is kijken voor een echte goeie schroefset voor de Lexus, zoiets wat ik onder de civic had van TEIN ofzo..

ja, dan is schroefsetje de beste optie.. en TEIN is helemaal goed haha... alleen welke variant?

mlcoolj zei:
ja, dan is schroefsetje de beste optie.. en TEIN is helemaal goed haha... alleen welke variant?

Mja voor geen meter is ook wel overdreven, wil eigenlijk gewoon super comfortabel rijden :D
Onder de civic had ik een TEIN superstreet.. Maar heb weinig zin om zoveel geld weer uit te geven.
Misschien gooi ik er wel 20" onder met orginele vering..

Kleine updates.

-mistlamp bijrijd. kant vervangen voor een mooie heldere, glas was helemaal dof.
-elec. raam knopje bijrijd. kant knopje was beetje lam, werkte wel goed maar deze vond ik op de sloop.
-orig. vering er onder
-chrome eindstukken op de einddempers zijn opnieuw gepolijst komen van een LS400 af (Thnx to Jelmer!)

Vandaag was 't eindelijkkk weer een keer mooi weer! Dus mooi ff de Lexus gewassen, gepolijst gewaxed met meguiars en daarna een lak verzegeling van CARTEC Waxguard eroverheen.

Foto's.
398121866.jpg

397941325.jpg

398121867.jpg

398121868.jpg

398121862.jpg

398121904.jpg

398121905.jpg

398121916.jpg

398121925.jpg

398121864.jpg

398121909.jpg

motorkap.
398121865.jpg

chrome eindstukken.
398121914.jpg

398121863.jpg

Kleine update.

398227221.jpg

398227223.jpg

Morge gelijk maar eronder zette en kijke hoe laag die kan met deze banden, volgende maand plattere/smallere bandjes en dan zowiezo lagerr!

nice man ben benieuwd als het eronder zit! ik ben ook wel fan van bc-racing!

maarre je kan net zo goed een project topic openen :P

Let even op dat je ze standaard wel een stuk uit moet draaien. Bij mij lag de ls op de voorbanden :D

jeroen zei:

Rijd 't goed?? :D
Haha, zown groot project is 't tog niet? :P

prinssen zei:
Let even op dat je ze standaard wel een stuk uit moet draaien. Bij mij lag de ls op de voorbanden :D

Dat moet tog ook :D Haha, zet ehm zo laag(voor nu dan) zodat ik netaan kan sturen, next month smallere en plattere bandjes en dan lager!

GS300 zei:
prinssen zei:

Dat moet tog ook :D Haha, zet ehm zo laag(voor nu dan) zodat ik netaan kan sturen, next month smallere en plattere bandjes en dan lager!

Ik kreeg met de standaard setting de krik er niet eens onderuit en was ook niet mee te rijden.
Als ik af moet gaan op mijn ls zul je voor 3cm langer moeten en achter zal redelijk kloppen voor wat jij wil :rulez:

^^Zoals de set nu staat, staat hij hoger als de Lexus nu staat.. Ga 't er zo op zetten, zal is kijken hoelaag die nu kan! :D

GS300 zei:
jeroen zei:

Rijd 't goed?? :D
Haha, zown groot project is 't tog niet? :P

onder me vorige auto was ik er zeker wel te spreken over!!

maar je project begint al mooie vormen te krijgen :)

zo laag mogelijk he :P

:photo:

Set er vandaag onder gezet, binne 2 uurtjes eronder(rustig aan gedaan en met wat afstel werk).. Gaan er wel makkelijker onder omdat ze ietsje smaller zijn!
Rijd super goed, had ehm heelas wel iets telaag staan, dus moest weer wat omhoog(0,5 cm :D )
Nu maar snel een smaller bandje voor zodat hij meer kan zakken!