Nieuwe Lexus rijder..GS300 1st gen.

Alor zei:
Wil je deze auto nou verkopen ? Ik zie je nog telkens iets nieuws doen :D

Hij staat tekoop idd ja, maar niet op MP ofzo.. Maar ik veranderd er evengoed dingen aan ja zolang hij nog niet weg is ;)

Vandaag maar besloten om 20ers matzwart te spuiten.
Waarom? Omdat ze wat stoeprand schades hadden, zijn pas 6maanden oud die velgen :? en een nieuwprijs zonder banden van 2800euro! Man kon niet zo goed rijden denk ik.. Maar vind zwart wel veel dikker staan op die velgen. Heb er een klaar, veel schuur werk en heb de binnekant ook gelijk gespoten zodat als ik ze wil verkopen ze gewoon netjes zijn en zonder schades, heb de stoeprand schades er ook helemaal uit gehaald!

Foto's.

398433964.jpg

398433971.jpg

398433969.jpg

398433968.jpg

398433967.jpg

Van de week ff stickers laten maken voorop de naafkappen Lexus logo's komen erop..

ik vind het er wel bruut uitzien.
is wel wat voor op de is200 maar hetvrouwtje wil niet meer dat ik zoveel geld er aan uitgeef omdat er een stuk aan het huis gebouwd moet worden :(

Ben je niet bang dat dergelijke dure velgen nu onverkoopbaar blijken nu ze niet meer origineel zijn?

Ziet er wel netjes uit! Ben benieuwd hoe ze staan!

slippernick zei:
ik vind het er wel bruut uitzien.
is wel wat voor op de is200 maar hetvrouwtje wil niet meer dat ik zoveel geld er aan uitgeef omdat er een stuk aan het huis gebouwd moet worden :(

Thnx, ja dat soort dingen gaan natuurlijk wel voor ;)

blue-eyes zei:
Ben je niet bang dat dergelijke dure velgen nu onverkoopbaar blijken nu ze niet meer origineel zijn?

Ziet er wel netjes uit! Ben benieuwd hoe ze staan!

Zou kunne, maar ze zijn nu wel veeel netter als eerst! Als nieuw eigenlijk.. En dat waren ze niet.
Ik ga der nu ook gewoon mee rijden, als ik er een koper voor heb gaan ze weg en anders blijven ze er gewoon onder :rulez:

Ziet er zeker netjes uit, de orginele zijn de zelfde kleur zwart en dat staat wel netjes.. Zal kijken of ik morge ff een foto kan maken hoe die er nu bij staat.

Net ff snel 2 foto's gemaakt hoe die er nu bij staat, niet echt duidelijke foto's helaas..

1406544946_5_Tb3m.jpeg

1406545357_5_1Lqd.jpeg

nice :) geeft wel een heel ander gezicht die velgen onder je bak!!

ziet er wel strak uit die 20ers! goede keuze matzwart :dance:

jeroen zei:
nice :) geeft wel een heel ander gezicht die velgen onder je bak!!

ziet er wel strak uit die 20ers! goede keuze matzwart :dance:

Ja ziet er echt heel anders uit meteen!

Hier 3 foto's die ik vanmiddag gemaakt heb.. Zijn niet zo scherp, waarom snap ik niet want heb bijna alle foto's gemaakt met deze camera :roll:

1407395279_5_gi73.jpeg

1407396150_5_iqVm.jpeg

1407396884_5_KMOu.jpeg

IRL ziet 't er veeel dikker uit!
Achter moet nog stukje zakken en wil achter nog spacers ertussen, dan vind ik 't voor nu wel goed!
Hij gaat toch voor de winter lekker naar binne in een verwarmde schuur! Staat nog wel tekoop, maar zolang hij niet word verkocht ga ik er gewoon mee verder, misschien laat ik de onderkant dan in de zelfde kleur spuiten(parelmoer wit) Moet nog ff kijken.. :rulez:

Vandaag was 't eindelijk weer knap weer dus gelijk de Lexus maar ff goed gewassen en in de wax gezet voor zondag(denk dat ik ehm daarvoor nog wel een keer doe haha :D )

1412452893_5_y8GZ.jpeg

1412455673_5_JITd.jpeg

1412453443_5_pb-r.jpeg

1412453982_5_wQjb.jpeg

1412454609_5_5noF.jpeg

Was vanavond ff naar de stad gegaan om wat te drinken met me vriendin en der vriendin met der vriend, zag ik een plekje rijd achteruit en wil ik linkaf die straat in gaan rijd er een dom wijf zo langs me voorkant :( voorscherm zit een deuk in en een kras en schade op de hele zijkant van me bumper en me richting aanwijzer.. Ze dacht dat ik ging inparkeren, ze kon er niet eens langs omdat 't te smal was! Meeste normale mense die wachten gewoon ff.. Wel schade formulieren ingevuld maar baal er echt van! Die auto was schade vrij op paar schrammetjes op de bumpers na! Hoop dat ik een GOEDE spuiter vind die 't kan spuiten zonder dat ik kleur verschil krijg.. Als ie gemaakt is gaat hij ook gelijk na binne de verwarmde garage in en komt hij er pas van 't voorjaar weer uit!
Zal morgen wel foto's maken..

pff... zonde man! we worden helemaal gek van die niet oplettende mensen :X ! als je geen goede spuiter kan vinden weet ik er nog wel een daar heb ik 2 weken geleden me bumper laten doen :rulez:

Word er ook gek van, ik rijd altijd super rustig en kijk goed uit! Het is haar schuld, ik stond op dat moment stil en was echt geen ruimte om mij in te halen! Ze reed gewoon vol er doorheen, maar ze zei wel ja je had geen richting uit maar daar kreeg ik niet eens de kans voor :?

Vandaag bij een autoschade bedrijf geweest en de schade is 1100euro ex. btw !

Voorbumper moet opnieuw gespoten worden(in 2 kleuren), en er zitten stalen beugels/ platen in die krom zijn?
Voorscherm moet uitgedeukt worden en gespoten
Knipperlicht is beschadigd

Wel veel geld vond ik, maar ga 't niet bij een of ander spuitertje laten doen! Moet gewoon weer zo netjes zijn zoals die was, en zonder kleur verschil.

1412810154_5__9J3.jpeg

1412810580_5_wk6y.jpeg

1412811003_5_IpsF.jpeg

1412811501_5_Gvuu.jpeg

@ Jeroen, waar zit die spuiter? Deze zit bij mij 5-10min vandaan, vond 't wel veel geld maar ze zeiden dat ik echt geen kleur verschil krijg.. Moet gewoon zo netjes zijn zoals hij was!

ik denk ook wel door de two tone das de prijs wat omhoog gegaan is maarja als het haar schuld is vergoed haar verzekering.

ik had laatst een rekening van 1300 euro i.v.m. nieuw zijscherm + spuiten voorbumper en zijscherm + koplamp recht trekken en diverse werkzaamheden. maar heb de rekening alleen gezien verder had ik er nix mee te maken. boven de 750 euro komt er een expert bij en die regelt het allemaal met je garage en verzekering.

http://www.devoeght.nl/kijk maar eff of je het wat vindt. ik had vrijwel geen kleur verschil. moet nog steeds een keer foto's maken.

Omdat de Lexus van de winter naar binne gaat heb ik er een auto'tje bij gekocht.

Het is een Daihatsu charade 1.3i 16v Sport geworden in de kleur wit.
Super knap auto'tje met 150.000km NAP helemaal orgineel met elec ramen, spiegels en cv :mrgreen: En de Sport kuipstoeltjes, zelfde als in een Charade GTti. Bouwjaar is 1994 dus echt de allerlaatste van dit model! En zonder roest bij de wielkasten!

Paar dingen die ik er aan gedaan hebt.
-gepolijst want hij was echt dof!
-strippen zwart gemaakt
-stickers eraf
-GTti gril erin(GTti is er wel af natuurlijk)
-OEM wieldoppen zwart
-open luchtfiltertje met een alu buis
-einddemper zwarte gespoten
Planne
-verlagen, heb nog gele Koni's liggen voor een charade
-plaat tussen de achterlichten met CHARADE erop
-15" staal met 2x yokohama semi's en nog 2 andere goeie bandjes
-GTti veerpootbrug voor
-Kat leeghalen

Plan is om de 21e te gaan vrijrijden met de charade..

Foto's hoe die er nu bij staat.
1416960612_5_q4_M.jpeg

1416959407_5_bzsQ.jpeg

1416961088_5_3lmr.jpeg

1416961492_5_3IaS.jpeg

1416962825_5_QHD0.jpeg

1416963098_5_deQ3.jpeg

Heb wel meerdere Charades gehad.. Om een beetje een idee te krijgen hoe die eruit kan zien.
365636750.jpg

341809978.jpg

341809983.jpg

338414628.jpg

324782372.jpg

313980340.jpg

3jaar trug, 1 van de eerst met een gewrapte motorkap(matzwart)
312967396.jpg

305494749.jpg

Lachen man! had hem al zien staan op de stoep. Dacht eerst dat je de Lexus al verkocht had! Balen van de schade, al bericht gehad wat betreft wie de schuldige is?