Nieuwe Lexus rijder..GS300 1st gen.

GS300 zei:
Set er vandaag onder gezet, binne 2 uurtjes eronder(rustig aan gedaan en met wat afstel werk).. Gaan er wel makkelijker onder omdat ze ietsje smaller zijn!
Rijd super goed, had ehm heelas wel iets telaag staan, dus moest weer wat omhoog(0,5 cm :D )
Nu maar snel een smaller bandje voor zodat hij meer kan zakken!

2 uur is netjes, dan had je vast tools en een goede werkplek (brug?)
Ik ben toch een uur of 6 bezig geweest, zonder airtools, zonder brug. En alles 15 jaar vast kunnen gaan zitten :)

Mooi spul hoor dat bc racing.. Maaruh.. Fotos?

^^ mwaa had ook wel binne een uurtje gekunt, maar moest ook ff aftstellen en heb 't rustig aan gedaan..
Heb 't ook wel vaker los gehad, dat scheelt ook wel. En had gewoon normaal gereedschap en met een krik, deed 't wel binne had 't ook op de brug kunne doen met luchtgereedschap maar vind dit makkelijker :P Ben dit ook gewent haha, heb daar laatst een motor gewisseld voor me broer ze auto met normaal gereedschap en op krikken/pootjes en met motortakel! binne 4-5uurtjes..

Andere wieltjes..

KAHN RS-V Replica. 20x9 et45 rondom met zgan KUMHO 225-35-20
398346392.jpg

398346391.jpg

398346389.jpg

Achter komen er nog wel spacers, en worden misschien nog een andere kleur..

Looks nice. :worship: Maar heb je nou nog wel een beetje comfort? Nice man.

W1773M zei:
Looks nice. :worship: Maar heb je nou nog wel een beetje comfort? Nice man.

Nou ik moet zeggen, vind dit lekkerder rijden dan de 19ers.. Komt misschien ook door de banden maten, omdat deze zo breed zijn als orgineel en 35 hoog en dat was de 19ers ook. En heb de schroefset nu ook een stuk zachter gezet! Moet alleen wel echt uitgelijnd worden :D

blue-eyes zei:

Dankjewel, heb veeel zitten zoeken voor velgen in 5x114,3 in 19-20 inch maar kon toch erg weinig vinden! En wou ook geen 8j wieltjes.. Zat ook nog te twijfelen om 5x112 velgen te kopen met schuifmoeren maar wou toch liever gewoon steek 5x114,3 zoals 't hoort!

slippernick zei:
ziet er goed uit :rulez: :rulez:
20inch is zeker niet tegroot of teklein voor die wagen.

Thnx, vind dit echt super staan! De wielkasten staan nu mooi gevult en kan evengoed normaal over drempels(wel rustig, maar dat doe ik zowiezo toch altijd)

ik zou er zelf niet voor dit model kiezen maar toch vind ik ze wel mooi staan hoor! maar ga je achter nou ietsje hoger zetten? lijkt het dan minder "gezakt" zeg maar... of ligt het aan de foto?

mlcoolj zei:
ik zou er zelf niet voor dit model kiezen maar toch vind ik ze wel mooi staan hoor! maar ga je achter nou ietsje hoger zetten? lijkt het dan minder "gezakt" zeg maar... of ligt het aan de foto?

Zou normaal ook nooit voor dit model kiezen, maar tis een beetje BMW style zo met die spaken..
En hij staat precies gelijk voor en achter, komt door foto maar ook door de straat..

mlcoolj zei:
ah ok... zal em wel een keer spotten als ik in alkmaar ben...

Heb de wielen weer tekoop staan :O Ben er eigenlijk een beetje klaar mee en 't boeid me weinig meer op een of andere manier.. Dus de wieltjes gaan de verkoop op en komen de orginele er weer op en laat ik de Lexus gelijk helemaal strak maken (voorbumper-achterbumper-pitje uit de motorkap)

mlcoolj zei:
lol! je weet ik niet wat je wilt hahahahah succes met de verkoop dan!

Haha, nee weet ik ook niet echt idd.. Maar ben er gewoon een beetje klaar mee, dus doe ik alles weer trug naar orgineel alleen de BC racing schroefset er dan onder kan ik ehm wel ietsje lager zetten dan normaal en de vering lekker zacht zetten :rulez: En dan wil ik de Lexus ook echt helemaal strak hebben, ga de orginele velgen ook opnieuw spuiten..

@ Koen, thnx man!

Aangezien de 20ers weer weg gaan heb ik de orginele ff een nieuw kleurtje gegeven!
Matzwart en de Lexus logo's ff eruit gehaald en mooi opgepoetst..

398371629.jpg

398371628.jpg

Kleur matzwart is in 't echt veel mooier, maar kan die flitser niet uitzetten van die camera..
Morgen ff eronder zetten en dan gelijk beetje bandenzwart op de banden! :rulez: