Nieuwe Lexus rijder..GS300 1st gen.

Ja is wel een kl*te werk! Maar 1 is er nu bijna klaar en scheelt toch wel een stukje :D
Zal vanmiddag foto's posten 't verschil als er 1 klaar is.

Esteban zei:
Mooie aankoop man !!!

Proper gedaan die velgen :rulez:

Thnx, hoop wel dat ik ehm snel heb.. Hoop deze week nog, maar zal wel volgende week worden.
Als 't volgende week word, mag ik ehm wel bij dat bedrijf (binne) zelf helemaal poetsen :rulez:

Thnx, zijn wel weer netjes geworden. Maar zullen evengoed wel gecoat worden binnekort, in glans of matzwart.

GS300 zei:
Esteban zei:
Thnx, zijn wel weer netjes geworden. Maar zullen evengoed wel gecoat worden binnekort, in glans of matzwart.
Nu weet ik natuurlijk niet hoe je de rest van je project voor je ziet maar eigenlijk vind ik het jammer dat je ze gaat coaten.

Bacchus zei:
GS300 zei:
Esteban zei:
Nu weet ik natuurlijk niet hoe je de rest van je project voor je ziet maar eigenlijk vind ik het jammer dat je ze gaat coaten.

De velgen lijken op de foto's nieuw, maar IRL zijn ze dat niet. Dus vandaar dat ik ze laat coaten, en helemaal zwart is veel dikker. En hoe ik 't voorderest voor me zie, niet als een project iig. Zwaar polijsten en poetsen paar cm's omlaag en voorderest weinig.

Updates.
-raamblindering eraf(wat een T&^& werk dat achterraam!)
-gepoetst/gepolijst
-SSR's matzwart gespoten(morgen de andere 2)
-stickers eraf
-mistlampen achter laten branden(runninglights)
-remklauwen schoongemaakt
-schijven zwart gespoten(waar je wiel tegenaan komt)

Foto's.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

SSR's matzwart gespoten.
Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Alleen moet hij echt omlaag!
En de kleine pitjes/deukjes eruit

leuk zo'n glanza! en ook lekker snel. Ik zag er ook 1 laatst bij de winkel van jappower.