Nieuwe Lexus rijder..GS300 1st gen.

Thnx, haha ja klopt.. Is nooit plek daar opeens!
Hij staat voor nu wel een cm'tje of 9-10 lager, morgen de achterkant omlaag gooien! :rulez:
Lexus is niet weg hoor, volgende week komt de schade expert en hopen dat dan alles snel word geregelt en gaat die gelijk de verwarmde garage in! De charade heb ik erbij voor de winter en wil er ook mee gaan vrijrijden op zandvoort!

GS300 zei:
De charade heb ik erbij voor de winter en wil er ook mee gaan vrijrijden op zandvoort!

gave bak! maar dan zie ik hem misschien nog wel een keertje voorbij schieten op zandvoort ;)

jeroen zei:
GS300 zei:
De charade heb ik erbij voor de winter en wil er ook mee gaan vrijrijden op zandvoort!

gave bak! maar dan zie ik hem misschien nog wel een keertje voorbij schieten op zandvoort ;)

Thnx, heb ehm vandaag ook achter verlaagd op de goedkoopste manier die er was :D De voor schokdempers naar achteren verplaatst, is toch zown +6cm gezakt! Echt super simpel zown charade met de zelfde ophanging voor+achter(Ze zijn dus alleen achter langer als voor) :rulez:
Van 't weekend setje 15" staal eronder met semi slicks, en dan ff paar stangen maken en nog wat dingen doen!

Dinsdag breng ik de Lexus naar de spuiter en komt er een schade expert! Hopen dat alles snel geregelt word en kan de Lexus mooi naar binne :hi:

Krijg net een brief van mijn verzekering en haar verzekering. Het is mijn schuld omdat ik geen richting aangaf :X
Ik stond GVD stil op de weg en ze ramde er doorheen! Mijn getuigen gaan een brief sturen en dan zie ik 't wel.. Helpt volgens mij toch niks. Maar zie 't wel, laat ehm anders zelf wel maken en dan verkoop ik ehm ook gelijk en koop ik wel wat goedkoops trug.. Kan net zo goed een gaar ding kopen, want andere mense kunne toch niet rijden! Of ze rijden tegen je aan me parkeren en laten niks achter een briefje ofzo of in 't verkeer en krijg je zelf de schuld :(

pff.. dat is kl*te man! gaat ook nergens over! hopelijk werkt de brief van de getuige nog!

Beetje slechte foto, maar de charade is omlaag
1418896473_5_fVro.jpeg

Vandaag kreeg ik een brief van de verzekering, dat 't mijn schuld was :? Die hoer reed gvd tegen mij aan..
Dus vandaag maar ff gepolijst gepoetst en beetje bijgewerkt met een lakstift, is al best op geknapt!
Morgen ff kijken of hij in de garage past, schors ik ehm gelijk en laat ik ehm volgende maand of die maand erop spuiten.

Hoe 't was..
1412810580_5_wk6y.jpeg

1412811501_5_Gvuu.jpeg

1412811003_5_IpsF.jpeg

Hoe 't nu is..
1419256436_5_bSdq.jpeg

1419256730_5_S487.jpeg

1419257116_5_dYDJ.jpeg

Balen van de verzekering. Heb laatst een soortgelijke situatie gehad. Maar ja laat je lol in het autorijden niet wegnemen door dit soort incidenten.

Krijg ik net een getuigenverklaring van dat vriendje wat erbij is, hebben ze ff een mooi verhaaltje verzonne.. Het liefste zoek ik die gaste ff op, maarja dan heb ik gelijk weer allemaal gelul..

Dat ik achteruit reed om te parkeren, (was een invalideparkeer plaats, maar dat wist ik anders had ik daar wel gelijk geparkeerd) en dat ik opeens linksaf sloeg zonder richting.. Echt vieze flikkers!

20inch velgen zijn verkocht, volgende week de Lexus inruilen op iets kleins..

de 'nieuwe' auto.

Toyota Glanza 1.3i Turbo RHD automatic :D

mods/opties
-BOV
-open luchtfilter
-rvs uitlaat systeem
-SSR Sprinthart lichtgewicht velgen
-Orginele Toyota windovisors
-Orginele Toyota spoilers achter
-airco/clima
-power folding mirrors
-elec ramen
-cv
-enzenz.

Plannen.
-schroefset, waarschijnlijk BC racing met camber stelling en hardheid verstelbaar
-velgen matzwart/glanszwart laten coaten en nieuw setje SSR stickers
-grotere intercooler, heb er een liggen een nieuwe zwarte
-achterlichten beetje smoken
-goed polijsten poetsen enzenz.

foto's.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Verkleinde Afbeelding

Sommige zullen wel denken, waarom een automaat?????! omdat ik dit super vind rijden, en moet wenne aan rechts rijden. Misschien als ik 't echt wat vind dat deze dan weg gaat en er zelf een haal uit the UK en dan een handgeschakelde.

Wijs! Zal wel een hele aparte combi zijn zo'n glanza en automaat. Ben benieuwd hoe die gaat! :)

Zo had niet gezien dat er een mede ex-Charade-rijder hier was.
De Lex ingeruild tegen een Glanza? Had je genoeg vd luxe?
Veel plezier, ziet er cool uit zo :D

nice... Glanza ziet er net uit! Al aangemeld op het starletforum? daar is veeeeeel info over deze wagen te vinden... veel plezier met je nieuwe aanwinst enne... don't be a stranger! ;)

j2jedi zei:
Zo had niet gezien dat er een mede ex-Charade-rijder hier was.
De Lex ingeruild tegen een Glanza? Had je genoeg vd luxe?
Veel plezier, ziet er cool uit zo :D

Haha idd, nu alleen me broer nog(rijd er ook mee op Zandvoort enz.)
Heb de Lex idd op de Glanza ingeruilt.. Lexus werd me gewoon te duur in de maand, als je meer snelweg rijd is 't nog wel te doen. Maar ik reed meer door de stad enzo, en dan rijd je dus gemiddeld 1:6 ! Dus is 't niet meer leuk rijden.. En zocht zowiezo wat goedkopers omdat ik ga samenwonen en dan eerst de Lex weg moest.

Luxe ga ik ZEKER missen haha! En ruimte ook denk ik.. Misschien komt er ooit nog een Lexus voor trug..

mlcoolj zei:
nice... Glanza ziet er net uit! Al aangemeld op het starletforum? daar is veeeeeel info over deze wagen te vinden... veel plezier met je nieuwe aanwinst enne... don't be a stranger! ;)

Thnx, heeft wel wat kleine pitjes/deukjes hoor en moet echt GOED gepoetst worden!
Heb me er nog niet aangemeld, weet ook niet of ik dat wel ga doen.. Ga er ook niet teveel aan doen, waarschijnlijk ga ik er ook geen BC set voor kopen. Maar gewoon een setje veren, derest kost weinig en/of heb ik al liggen. Als ik 't echt wat vind, komt er toch een andere en haal ik er gelijk een met een knappe schroefset eronder. En dan moet ik ook zeker een witte :D

Gister de wieltjes opgehaald van de Glanza, hij is naar de RDW geweest moest alleen nog andere aandrijfas in voor de APK.
De SSR velgen waren zo smerig dat ik die alvast heb opgehaald om te poetsen! Ook liepen er 2 bandjes langzaam leeg, komt dus door de ventielen. De orginele SSR ventielen zitten er nog in uit 1996!

Foto'tje voor en na.

Verkleinde Afbeelding

Stickers moeten er nog af, en de kleine schades werk ik ff bij met een lakstift. Is dus geen stoeprand schade maar een of andere boer die geen banden kon monteren!
Laat ze binnekort powdercoaten in de kleur matzwart, heb namelijk een orginele stickerset gevonden in Amerika :rulez: Velgen wegen rond de 4kg p/stuk! Zijn echt SUPER licht!