Nieuwe Video opname voor de Coordinator ...

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Heb er een claim van gemaakt.
Ze zouden gisteren het Track & Trace nummer doorsturen, maar toen ik dat controleerde bleek het om een elektronische notificatie te gaan die gisteren was ingediend, in plaats van het echte T&T nummer van mijn compressor.

Ben benieuwd of ik mijn geld wel terug krijg.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Na, over die refund van PayPall lees je idd verschillende ervaringen qua succes....
Heb je een beetje gekeken naar de algemene score en ratings van de seller?

Er komt een beter filmpje want de LS staat nu nog hoger.
Met de nieuwe steadycamvaardigheden (speciaal voor coordinator) ... graag! ;)
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Met de nieuwe AC compressor van Niels moet er boel lawaai wegvallen, het zal uiteindelijk toch een engine swap worden. Ik zoek iedere dag ik hoop er 1 in duitsland te kunnen vinden met weinig kilometers op de klok.
Heel misschien doneert Niels de Ls wel aan, mij dat zou hem wel een engel maken en toegang tot de hemel verschaffen.

Idd ook met kleppen stellen is er wat geluid weg te krijgen maar ik heb niet de SST tools to lift the valves.\\


Kan een LS de 250 km p uur halen ?

En als ik rond om de auto loop met de klep dicht dan klinkt alles anders dan met de klep open. IK vermoed dat ik 5 verschillende problemen heb.

1- Stuurpomp giert en fluit
2- Kleppen en nokkenas rechter zijde cilinder 1 3 5 7
3- Tik in het onderblok cq automaat
4 -injectoren
5- AC compressor is af

Groet
Lexter
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Het is echt hard 250 km per uur in zo'n LS, dat gevoel heb je niet op een YZF1000R ( motorfiets)
Daarnaast dweilt mijn LS zo hevig dat die snelheid een gevaar opleverd, mijn LS dweilt zo heftig omdat er geen 1 bushing nog goed is en het vies veel werk is en zeer kostbare dingen zijn. Die bushings voor op je veerpoot kost oem tegen de 185 eu aan x 2 ( schotel achtige rubbere dempers niet die ronde waar een as doorheen gaat)

IK heb de LS nog niet helemaal ingetrapt want het is iedere keer weer maar de vraag of het niet mijn rijbewijs gaat kosten. En dat heeft de LS al bijna gedaan .... want ik ben geflitst met 131 km p uur waar je 80 mag.

Ik heb nu voorwaardelijk vrees ik ....

:worship:

Ik moet nu knallen naar Cafe D' Anvers ( 390 km heen en terug )
The LS loves the long voyages it makes him relaxed.

:rulez:
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
[quote="
IK heb de LS nog niet helemaal ingetrapt want het is iedere keer weer maar de vraag of het niet mijn rijbewijs gaat kosten. En dat heeft de LS al bijna gedaan .... want ik ben geflitst met 131 km p uur waar je 80 mag.

Ik heb nu voorwaardelijk vrees ik ....

:worship:

Ik moet nu knallen naar Cafe D' Anvers ( 390 km heen en terug )
The LS loves the long voyages it makes him relaxed.

:rulez:[/quote]

Lang Leven de correctie, je mag je rijbewijs nog houden

:hi:
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Klopt helemaal als je van voren of de zijkant staand beluistert, maar als je eronder ligt hoor je een andere tik en loop je naar rechts dan hoor je de stuurpomp. Neem je het midden terhoogte van de grill dan overheerst de AC compressor.

3 verschillende problemen en de 4de is er net bijgekomen.

Tijd voor take IV !!

Groet

Lexxie