Heb je daar meer info over? Mijn NX450h+ is een parallelimport uit Duitsland en er zitten wel wat verschillen in benamingen en uitvoeringen vergeleken met Nederland dus zou dit voor mijn auto wel eens willen checken. Kan op de Lexus Europe site zo gauw niet de juiste pagina vinden hiervoor.
Het adres van de website is: https://www.lexus-tech.eu/
Om informatie te verkrijgen dien je je te registreren met email en wachtwoord. Dat zou je toegang tot allerlei informatie moeten geven. Aan eenvoudige registratie zijn geen kosten verbonden, als je zeer uitgebreide informatie wilt over allerlei zaken dien je er wel voor te betalen. De informatie over wat er zoal op en aan zit op basis van het VIN was destijds gratis.
Ik heb even gekeken of er inmiddels veel is veranderd. Ik kan met mijn gebruikersnaam en wachtwoord nog steeds inloggen, maar ik heb niet kunnen vinden hoe ik aan de gewenste informatie kwam. Ik heb ongeveer 5 jaar geleden die informatie probleemloos opgevraagd, maar ik kan me niet meer precies herinneren hoe ik dat heb gedaan.
Op dit moment begint mijn beveiligingssoftware ook te roepen dat de naam van de website niet overeenkomt met een geldig certifikaat en dat het onverstandig is om toch naar de website te gaan. Als je dan toch doorzet gebeurt er bij mijn weten niets waar je je zorgen over zou moeten maken, waarschijnlijk is het gewraakte certifikaat "over tijd" en is er verder niks aan de hand.
Sorry voor een vrij lang antwoord waaraan je waarschijnlijk niet meteen veel hebt.