nu wel een Lexus: ux250h premium lease, parelmoer wit

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Primi

Hoort erbij
3 jun 2024
26
49
13
Er staat weer een proefrit gepland, voor een auto waar ik op basis van de informatie erg enthousiast over ben. Iets ouder maar wel een aantrekkelijke uitvoering met een prima kilometerstand.
Hopelijk is hij netjes.

Daarna hoorde ik terug dat de dealer waar ik eerder geweest ben toch nog een keer naar de Lexus met de storingsmelding gaan kijken.

Twee opties dus, we gaan het zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel en Lexus4me

Primi

Hoort erbij
3 jun 2024
26
49
13
Nog even en dan komt deze mooie Lexus in de plaats van mijn Toyota Auris! 😍

1000055498.jpg
 

levensnevel

Hoort erbij
17 mei 2024
47
36
18
prachtige kleur dat wit parelmoer :love:
Gefeliciteerd Primi.
Veel veilige & probleemloze kilometers toegewenst in je nieuwe 'stilte cocon' Primi.
Aan de velgen te zien komt deze niet bij de Toyota / Lexus garage uit Heythuysen vandaan.
 

Primi

Hoort erbij
3 jun 2024
26
49
13
Dat klopt, ik heb hem toch wat dichterbij huis gekocht.

Het is uiteindelijk de auto geworden waarbij de stuurcorrectie niet werkte. Na contact met Lexus Nederland hebben we de dealer opnieuw benaderd. De auto is nogmaals naar de werkplaats geweest en toen bleek het toch gewoon een vieze sensor. Zoals hier al als optie genoemd werd.

In de tussentijd heb ik ook nog een proefrit gemaakt met een UX vol opties, ML audio, stoelverwarming, stoelkoeling, instaphulp, HUD.
In mijn hoofd had ik die al bijna gekocht.
Los van dat die auto best veel beschadigingen had konden al die extra's me niet overtuigen.
Wel kreeg ik er een mooi bod voor mijn Auris wat weer behulpzaam was in mijn onderhandeling voor de witte.

Deze witte is echt heel netjes en heeft ook al een trekhaak, dus ik ben direct helemaal klaar
 
Laatst bewerkt:

Advaita

Hoort erbij
19 jun 2024
26
47
13
Verzekering geregeld, milieusticker binnen, Toyota Auris leeggemaakt, bijna klaar voor de vakantie!
Alleen de auto nog ophalen... nog 7 nachtjes slapen.

Ik zag dat de auto vandaag nieuwe APK gekregen heeft dus het klaarmaken voor aflevering is begonnen 😀
Verschrikkelijk die 7 nachtjes slapen, weet er alles van 😉😄
 
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel

Primi

Hoort erbij
3 jun 2024
26
49
13
Haha ja, ik had het niet zo verwacht.

Ik kan het me ook niet herinneren dat ik het bij het ophalen van de Auris had.

Waarschijnlijk is dat voorbij gevlogen.
We zaten toen in de corona lockdown en ik werkte me een slag in de rondte.

Of mensen vergeten snel.

Het uitkijken naar de UX leidt wel goed af van de examenperikelen van mijn oudste. Nog 3 dagen met examens te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel en Advaita