Onderweg vanuit Duitsland

Status
Niet open voor verdere reacties.

magnepan

Actief
19 feb 2017
154
38
28
Nee ze zijn nog steeds bezig.
Ik had het plan om te bellen ,maar mijn vrouw geeft aan dat ik geduld moet hebben
dus dat doe ik maar.
Als de auto klaar is maak ik foto,s en geef gelijk commentaar of ik en mijn vrouw het geslaagd vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno en Henri27
2 okt 2021
200
121
43
De bestuurdersstoel werd er voor jou speciaal uitgehaald zodat je dus eigenlijk op de achterste stoel zat, vandaar dat dit een stuk comfortabeler aanvoelde 😝
 
  • Leuk
Waarderingen: Henri27

magnepan

Actief
19 feb 2017
154
38
28
Het heeft twee weken geduurd maar de auto is klaar.
Ben er zelf erg tevreden over en heb gelijk 4 nieuwe banden onder
laten zetten
Dat zie je nog niet op de foto.
 

Bijlagen

  • 20220906_143817.jpg
    20220906_143817.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 64
  • 20220906_143843.jpg
    20220906_143843.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 57
  • 20220906_143920.jpg
    20220906_143920.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 52
  • 20220906_143930.jpg
    20220906_143930.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 60

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
310
251
63
Hij wordt toch ook geleverd met draagbeugeltjes zo'n Twingo?
Dan kun je 'm gewoon in de trein meenemen en zo.
Welnee joh, je trekt gewoon de veiligheidsgordels door de ramen naar buiten en dan kun je hem als een rugzakje meenemen. :trollface:

Ik heb een keer een Suzuki Isniks Ignis meegekregen als leenauto. Ach, het rijdt en houdt de regen tegen...

Jarno
 

magnepan

Actief
19 feb 2017
154
38
28
Als ik het goed begrijp begin ik dit item omdat mijn auto in de puin gereden word.
En dan is het enige wat ik hier lees dat jullie wel eens een andere auto hebben meegekregen
dan een lexus.
Ik vind het stuitend als je de foto,s al twee weken hebt staan terwijl de auto klaar is en dat niemand erop reageert.
Terwijl er wel naar gevraagd word.
Ik heb nu een beetje door wat voor een volk lexus rijders zijn.
En dat vind ik geen fijn idee een beetje een ikke en de rest kan stikken misschien?
Dus hierbij stop ik met het lexus forum kan mijn tijd beter gebruiken.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
Als ik het goed begrijp begin ik dit item omdat mijn auto in de puin gereden word.
En dan is het enige wat ik hier lees dat jullie wel eens een andere auto hebben meegekregen
dan een lexus.
Ik vind het stuitend als je de foto,s al twee weken hebt staan terwijl de auto klaar is en dat niemand erop reageert.
Terwijl er wel naar gevraagd word.
Ik heb nu een beetje door wat voor een volk lexus rijders zijn.
En dat vind ik geen fijn idee een beetje een ikke en de rest kan stikken misschien?
Dus hierbij stop ik met het lexus forum kan mijn tijd beter gebruiken.
Ik zie inderdaad dat er wat mensen nogal zijn afgeweken van het initiële onderwerp, wij hadden hierop moeten ingrijpen.
Maar ik zou niet willen stellen dat er "niemand" heeft gereageerd op de foto's. Daar hebben 7 mensen op gereageerd met een duimpje. In mijn ogen zijn die gelijk aan berichtjes als "netjes", "mooi", "fijn dat het is opgelost".

Ik ga het niet goed proberen te praten. Als jij je er niet fijn bij voelt kan ik dat best begrijpen.

Als ik mijn duimpje bij je foto's onder woorden zou moeten brengen zou ik zeggen:
"Fijn dat het is opgelost, ziet er weer netjes uit. Hopelijk kan je nu weer lange tijd lekker genieten van de auto"
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Goedemorgen @magnepan

Ik ben de eerste geweest die over een leenauto is begonnen, en daarmee blijkbaar een zijstraat is ingeslagen.

Tegelijkertijd heb ik over de hele tijdlijn heen vragen aan je gesteld en gereageerd op je schade.

Nadat de schade hersteld was, heb ik ook met een duim gereageerd.

Mijn duim onder worden gebracht:

Ik heb het momenteel even druk, maar wil laten weten dat ik het leuk vind voor je, dus doe ik even een duimpje.


Als dit wat jou betreft een Lexus rijder typeert denk ik dat dat niet helemaal representatief is.

In ieder geval nog vele jaren plezier met je Lexus 👍
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.726
467
83
Ik sluit dit onderwerp om verdere discussie hierover geen meerwaarde heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.