Onderweg

lexusbreda

Nieuw hier
31 okt 2010
7
0
0
Mede Forumleden

Gisteren ontzettend leuk berichtje gekregen van Lexus Nederland dat de door mijn bestelde Lexus CT 200 per boot uit Japan is vertrokken. Geweldig nieuws natuurlijk (Let op je brievenbus !!!).
Super actie van Lexus.

Ben wel benieuwd natuurlijk hoe lang hij onderweg is, kan bijna niet meer wachten, maar zoals ze zeggen tergend dichtbij !

:rulez:
 

egra

Nieuw hier
21 okt 2010
3
0
0
Voor mij gisteren ook een fles champagne met twee glazen erbij ontvangen van Lexus Nederland om te vieren dat de CT per boot uit Japan is vertrokken.

Edwin
 

egra

Nieuw hier
21 okt 2010
3
0
0
Bart71 zei:
egra zei:
Voor mij gisteren ook een fles champagne met twee glazen erbij ontvangen van Lexus Nederland om te vieren dat de CT per boot uit Japan is vertrokken.

Edwin

Wanneer hadden jullie de CT 200 besteld?

Een week na de presentatie in Den Haag; op 21 oktober 2010 om precies te zijn.
De luxury line met alle opties.

Edwin
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ahaaaaaaaa weet ik nu wat het pakketje is welke wij gemist hebben, waar internet al niet goed voor is,

wij hebben trouwens de CT besteld in Den Haag bij de introductie zal oktober geweest zijn dan volgens contract 30 oktober 2010, CT200H first edition .
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
AHAAA afzender is van Gemaco?!?!

Ik heb ook een pakketje van TNT gemist. Wist al niet wat ik precies besteld had haha....

Hmzzz goed nieuws dus!!!
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Ik heb nog geen bericht ontvangen dat mijn CT onderweg is, maar ik heb wel dat pakettje... dus wat betekent dat?

1. Niemand heeft mij verteld dat ie onderweg is
2. Een ieder die een CT besteld krijgt een fles, ook al is de CT nog niet eens gemaakt

?? :(
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
redouanvh zei:
Ik heb nog geen bericht ontvangen dat mijn CT onderweg is, maar ik heb wel dat pakettje... dus wat betekent dat?

1. Niemand heeft mij verteld dat ie onderweg is
2. Een ieder die een CT besteld krijgt een fles, ook al is de CT nog niet eens gemaakt

?? :(

Zat er bij jou dan geen kaartje bij dat de CT200h op de boot zit vanuit Japan?
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Audiophile zei:
redouanvh zei:
Ik heb nog geen bericht ontvangen dat mijn CT onderweg is, maar ik heb wel dat pakettje... dus wat betekent dat?

1. Niemand heeft mij verteld dat ie onderweg is
2. Een ieder die een CT besteld krijgt een fles, ook al is de CT nog niet eens gemaakt

?? :(

Zat er bij jou dan geen kaartje bij dat de CT200h op de boot zit vanuit Japan?

:) euh... heb eigenlijk nog niet eens mijn brievenbus bekeken aangezien ik weinig thuis slaap :)
moet ik maar eens doen dan...
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Audiophile zei:
HAHA

Nou, dat kaartje zat in het zwarte Lexus doosjes....Of was je zo dorstig dat je dat niet eens gezien hebt... :)

Bij ons zat hij ook in het geinige doosje, leuke attentie maar bij het openen wel uitkijken van het flesje anders is het meeste al verdampt :D

En ik maar denken dat we zo'n formule 1 fles kregen(geintje,......) :p

Maar erg leuke attentie van de heer Bloem van Louwman. :worship:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
De champagne en de glazen zijn leuk, maar wat ik echt waardeer is dat elk kaartje handmatig is getekend door Geordy Bloem, die zal wel blauwe vingers hebben nu (ook van de orders schrijven waarschijnlijk) :D

Kijk maar goed op het kaartje, :redface: