Onderweg

lexusbreda

Nieuw hier
31 okt 2010
7
0
0
Mede Forumleden

Gisteren ontzettend leuk berichtje gekregen van Lexus Nederland dat de door mijn bestelde Lexus CT 200 per boot uit Japan is vertrokken. Geweldig nieuws natuurlijk (Let op je brievenbus !!!).
Super actie van Lexus.

Ben wel benieuwd natuurlijk hoe lang hij onderweg is, kan bijna niet meer wachten, maar zoals ze zeggen tergend dichtbij !

:rulez:
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
ct200H zei:
Hahahha misschien was je niet thuis of hebben de buren je champi opgez..... :hi:

Champi mogen ze opdrinken maar zou dan toch wel graag willen horen of mijn CT200h ook op die sloep zit,

maar denk van niet, hebben pas 1e week van dit jaar besteld dus als ik de media mag geloven zijn er nog vele gelukkigen voor me.
:zielig:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Zal wel meevallen Bartje, moet je Louwman ff bellen die weten precies of jouw auto wel of niet op DAS BOOT staat.

Hoe lang doet die schuit er eigenlijk over??? Als hij maar niet gepiraat wordt door die kapers bij Jemen :D :D
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
ct200H zei:
Zal wel meevallen Bartje, moet je Louwman ff bellen die weten precies of jouw auto wel of niet op DAS BOOT staat.

Hoe lang doet die schuit er eigenlijk over??? Als hij maar niet gepiraat wordt door die kapers bij Jemen :D :D

Zal eens een mailtje naar de dealer sturen, je weet maar nooit.
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
ct200H zei:
Voordat je antwoord van de dealer hebt is je auto al binnen, let maar op :mrgreen:

Beste Bart,

De eerste boot met CT200h?s is inderdaad onderweg. Op deze boot staan de dealer demo?s en enkele showroom auto?s, de First Edition uitvoeringen en enkele klanten auto?s die in Oktober en November besteld zijn.

Helaas staat de CT200h die jullie besteld hebben daar nog niet tussen.
:zielig:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Mhh jammer dat je dit bericht kreeg,maar goed als de onze al vies is krijg jij je nieuwe schone auto nog afgeleverd,...................................
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
ct200H zei:
Mhh jammer dat je dit bericht kreeg,maar goed als de onze al vies is krijg jij je nieuwe schone auto nog afgeleverd,...................................


Schrale troost, maar heb nu wel wat meer tijd om mijn huidige auto particulier te verkopen.
 

phazebroek

Nieuw hier
27 jan 2011
8
0
0
Ik heb de auto mid Januari besteld en de lease maatschappij meld mij vandaag dat de verwachte leverweek, week 18 is. Lijkt mij gezien de eerdere berichten op dit forum wat aan de optimistische kant.
Lexus Den Haag heeft mij per email bevestigd dat de bestelling geplaatst is maar wil zelf nog geen levertijd afgeven.
Ik reken toch wel op 1 Juni.
:(
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
En met dank van onze lieve dealer of liever de vertegenwoordigers daarvan, van Dorst in Breda,kogel is door de kerk, 4 maart is d-day voor de FE. :worship: is trouwens op een vrijdag zie ik, mmhhh, zaterdag 5 maart afleveren meneer de lieve vertegenwoordiger ????????????? :hi:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Tegen vervuiling van de lak en dan vooral vogelshit, heb je nog al eens met verschepen, maar over het algemeen is het een witte plastic beschermlaag die je zo kunt verwijderen. :hi:
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
lexusbreda zei:
Mede Forumleden

Gisteren ontzettend leuk berichtje gekregen van Lexus Nederland dat de door mijn bestelde Lexus CT 200 per boot uit Japan is vertrokken. Geweldig nieuws natuurlijk (Let op je brievenbus !!!).
Super actie van Lexus.

Ben wel benieuwd natuurlijk hoe lang hij onderweg is, kan bijna niet meer wachten, maar zoals ze zeggen tergend dichtbij !

:rulez:

Zou deze al aangekomen zijn?
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Nee, 4 maart staat hij in Breda, dat is de datum waarop de ct's bij de dealer worden afgeleverd. Eerst de dealerauto's de FE's en bestelde CT in oktober en november. :hi: