Onderweg

lexusbreda

Nieuw hier
31 okt 2010
7
0
0
Mede Forumleden

Gisteren ontzettend leuk berichtje gekregen van Lexus Nederland dat de door mijn bestelde Lexus CT 200 per boot uit Japan is vertrokken. Geweldig nieuws natuurlijk (Let op je brievenbus !!!).
Super actie van Lexus.

Ben wel benieuwd natuurlijk hoe lang hij onderweg is, kan bijna niet meer wachten, maar zoals ze zeggen tergend dichtbij !

:rulez:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Er staat ook een video op autovisie.nl. Best wel een goede indruk alleen de CVT kan niet bekoren maar daar heeft elke cvt last van. Ik moet nog wel wennen aan het uiterlijk, ben benieuwd in het eggie. :D
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Ik heb op 22 januari de CT200h besteld bij de leasemaatschappij. Op 4 februari is hij officieel bij de dealer (Mengelers Sittard) besteld. Voor een lease-lexus gaat de bestelling echter eerst door naar Louwman en Parqui. Van hen heb ik als verwachte levertijd 15 mei ontvangen.

Specificatie bestelling:

Businessline Pro
HD Navigatie
LED-Headlights
Metallic Lak (Sienna Brown)

Nu is het lange wachten begonnen... :roll:
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
De mijne is in november besteld. Toen de FE nog beschikbaar waren. Maar niet voor FE gekozen.

Levertijd: waarschijnlijk 3e week maart. De First Editions gaan echt eerst.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Deze site 3 weken geleden al gezien, enige aktie gaat hier wel op volgen, let maar op.

Deze komen uit Duitsland, is grijze import dus GEEN RCT.

LET OP: deze auto's hebben andere specifikaties als de Nederlandse uitvoering, dus kijk uit met de grijze import, ook bij verkoop beur je aanzienlijk minder geld terug in het "eerlijke" circuit.

NIET DOEN DUS :(
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Lotgenoten,

Nog 5 nachtjes slapen en dan kunnen we de CT in het "eggie" gaan bekijken. Het voelt bijna hetzelfde als vroeger de nachten voor pakjesavond
:)

Het zou natuurlijk heel erg leuk van Lexus zijn geweest als alle mensen die reeds een bestelling hebben geplaatst de dag voor de daadwerkelijke marktintroductie al een sneak preview zouden krijgen. Als een soort van blijk van waardering voor het vertrouwen en het geduld. Als, als...(het is nog niet TE laat hoor Lexus)
;)

Cheers
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Suxel zei:
Lotgenoten,

Nog 5 nachtjes slapen en dan kunnen we de CT in het "eggie" gaan bekijken. Het voelt bijna hetzelfde als vroeger de nachten voor pakjesavond
:)

Het zou natuurlijk heel erg leuk van Lexus zijn geweest als alle mensen die reeds een bestelling hebben geplaatst de dag voor de daadwerkelijke marktintroductie al een sneak preview zouden krijgen. Als een soort van blijk van waardering voor het vertrouwen en het geduld. Als, als...(het is nog niet TE laat hoor Lexus)
;)

Cheers

Dan heb je jouw CT niet in Zwolle besteld. Die heeft wel een sneak voor "vip" klanten op 28 februari. :p
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Man ik had de CT in oktober al gezien in Den Haag en vlak daarna besteld.
En net ook nog. In Amsterdam staat een zilvergrijze.

Nog ff geduld allemaal
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Tja dan is het al 1 maart geweest, het is de sport een dealer te vinden die er 1 in de showroom heeft staan zodat hij eindelijk bekeken kan worden, en heeel misschien een stukkie rijden. Of mensen die al gereden hebben in Nederland via de dealer, zodat we daar kunnen kijken. :p