Ook even voorstellen

@Joep: Een compressor op zo'n LS400 is al leuk zat, daarmee ga je al gemakkelijk richting 350-400pk. Iemand die ingeschreven staat hier op het forum en die ik wel eens aan de telefoon heb gehad heeft er zo'n eentje, die auto ging naar zeggen ook al 300km/h. 270kw had hij ofzo

Maar dat kost aardig wat centjes denk die Turbo LS400 van die jongen, al dat spul om zo'n 1UZ-FE zulk vermogen te geven, en dat het dan ook heel blijft.

Zelf vind ik dit wel mooi voor op een LS400:

http://www.bulletcars.com/superchargers ... ystem.html

Ik heb wel eens zo'n 375pk XJR gereden (ook 4.0 compressor), en dat gaat voor mij al hard zat :P

@Marvin: ik denk wel dat het dezelfde auto is aan de motorruimte te zien, het toerental dat het zaakje draait is nog indrukwekkender +9000 rpm 8O
 
ik heb mee gereden in de UK met zo'n XKR! ge-wel-dig!
supercharger is idd heel goed op een V8, maar hij wilde perse heel veel vermogen..
gesmeden zuigers
H-beams
krukas girdle enz, enz... veel geld.. heel veel geld! niet mijn ding overigens
 
Damn! 9000?! de 1uz kan al veel toeren toch? Echt een sexy geluid die itb's! Maar dat kost ook weer wat!
 
@Jeroen: Ja zijn wel leuke auto's, alleen jammer dat het kwalitatief het nou net weer niet is. XJR was ook gewoon krap vergeleken met een LS400. Zaten trouwens ook hele goeie stoppers op :lol:

De Lexus/Toyota go fast goodies zijn inderdaad van goud gemaakt :wink: Dan valt die Bullet compressor nog wel mee (australische dollar)

@Marvin: Standaad 1UZ maak zo'n 6000tpm. vrij normaal voor een 4.0 hogere compressie motor. Meer dan 9000 kan je wel een serieuse race motor noemen.

Hemi's maken standaard aardig wat toeren, zie ze wel eens in de US garage, zo'n 5.7 in een Ram maakt ook eventjes 7000tpm :idea:
 
dat klopt, ik was toen al de supra gewend, maar de XKR (racing green met wit interieur) vond ik toen ook krapjes, als of je in een helm ging zitten..
 
Inderdaad, die van me oom was zilver met zwart, dat zwart doet ook niet veel goeds. Ik keek al hopeloos naar de achterbank toen ik het achterportier een keer open deed :lol: het is gewoon een 2+2 Sedan zo'n XJR :wink:
 
En ook dezelfde vraag aan jou! Hoe staat de zoektocht? Al iets moois gevonden?
 
Nee, niet echt verder gekeken.. ik zie heel wat moois langskomen online, maar ik heb nu eerst andere prioriteiten (huis moet eerst af en dan zie ik wel verder!)
 
ja, ik ben er zeer blij mee!! ik had niet eens verwacht dat de kleur zo spot on zou zijn! me loves it!
 
Ziet er netjes uit!, vind het wel jammer dat ze die auto hier ook niet met een 3.7 V6 hebben :cry:
 
tsja... stomme wetgeving... hoop dat ze hiervan ooit ook de MPS versie uitbrengen...
 
De enige leuke 3.7V6 in Nederland heeft Nissan (infiniti) maar daar is het verbruik ook een grote domper. Met zo'n motor moet je toch netjes 1 op 10 kunnen halen.... zou je denken....
 
Heeeee, het valt wel mee. Ik zie dat ik er naast zit :) Ik was uitgegaan van de FX50, en vergeleek deze met de RX350.....

Sorry, mijn fout. De FX37 doet 12l op 100km en de RX350 doet dat met 11 op 100. Dus daar zit niet veel verschil in.

De G37s doet het wel netjes 1 op 10.
 
Eigenlijk passen al deze kleuren niet bij je auto. Ik zeg velgen in de kleur van de auto.

Bizare kleur heb je op je auto trouwens