Jelmer
Stamgast
- 17 jul 2008
- 2.390
- 5
- 0
@Joep: Een compressor op zo'n LS400 is al leuk zat, daarmee ga je al gemakkelijk richting 350-400pk. Iemand die ingeschreven staat hier op het forum en die ik wel eens aan de telefoon heb gehad heeft er zo'n eentje, die auto ging naar zeggen ook al 300km/h. 270kw had hij ofzo
Maar dat kost aardig wat centjes denk die Turbo LS400 van die jongen, al dat spul om zo'n 1UZ-FE zulk vermogen te geven, en dat het dan ook heel blijft.
Zelf vind ik dit wel mooi voor op een LS400:
http://www.bulletcars.com/superchargers ... ystem.html
Ik heb wel eens zo'n 375pk XJR gereden (ook 4.0 compressor), en dat gaat voor mij al hard zat
@Marvin: ik denk wel dat het dezelfde auto is aan de motorruimte te zien, het toerental dat het zaakje draait is nog indrukwekkender +9000 rpm 8O
Maar dat kost aardig wat centjes denk die Turbo LS400 van die jongen, al dat spul om zo'n 1UZ-FE zulk vermogen te geven, en dat het dan ook heel blijft.
Zelf vind ik dit wel mooi voor op een LS400:
http://www.bulletcars.com/superchargers ... ystem.html
Ik heb wel eens zo'n 375pk XJR gereden (ook 4.0 compressor), en dat gaat voor mij al hard zat
@Marvin: ik denk wel dat het dezelfde auto is aan de motorruimte te zien, het toerental dat het zaakje draait is nog indrukwekkender +9000 rpm 8O