Ook even voorstellen

Haha thanks man.. Ik doe dat ook bijna nooit heb al 2 deukjes van parkeerschade... Mijn auto was heel erg vies (wat wil je dan na een rotje Groningen - Alkmaar met al die vliegjes? Woon je daar in de buurt? Wat vrienden van mij zijn net daarheen verhuisd, vandaar dat ik daar was.. Je zult me dus daar wel vaker spotten..
 
mlcoolj zei:
Haha thanks man.. Ik doe dat ook bijna nooit heb al 2 deukjes van parkeerschade... Mijn auto was heel erg vies (wat wil je dan na een rotje Groningen - Alkmaar met al die vliegjes? Woon je daar in de buurt? Wat vrienden van mij zijn net daarheen verhuisd, vandaar dat ik daar was.. Je zult me dus daar wel vaker spotten..

Haha was al donker dus heb er weinig van gezien :rulez:
Ben daar wel vaker ja.. Woon daar ook in de buurt 5-10min er vandaan(Alkmaar centraal station in de buurt)
Zal je dan wel vaker spotten daar..
 
ja, je was gister weer gespot daar hahaha Vriend van me was wel impressed met je ride en ook je muziek haha.. :rulez:
 
Gefeliciteerd!!!!!

Free-Fun-Happy-Colorful-Birthday-Party-Balloons-Creative-Commons-2.jpg
 
nou.. vooruit dan maar... De 6 is ingeruild dus die is er niet meer :zielig: Ik heb van het weekend heel veel gereden en ook spookrijden hoorde er ook bij gheghe! Meer hierover in een ander topic (zal link zo hier plaatsen)
 
[youtube1:33o1gkps]t0mDnTVWWMg[/youtube1:33o1gkps]
Congrats ML!