Ook even voorstellen

bedankt voor de compliment op de kleur Erick! :twisted: Kleur heet radiant ebony en is bruin als er zon op staat, oubergine als het bewolkt is en tegen zwart aan als het donker is.. best gaaf vind ik!

Als ik tussen deze 3 moest kiezen dan zou ik voor de goud gaan, maar daar heb ik ook mijn twijfels in.. Verder denk ik dat chrome of antraciet goed eronder zouden passen... anders gewoon de normale opagrijs wat er nu onder staat :lol:
 
Het type velg vind ik niet zo heel erg mooi. Ik zou zeggen ga voor donker, maar dan zonder de zilveren ring.
 
Ja, dat zijn de RX-8 wielen, weet niet of ze onder de 6-II goed uitzien, zie je niet zo vaak jammer genoeg... blijf je wel OEM...
 
Op zich denk ik dat mijn borbets ook goed onder jouw auto staan.
 
nieuwe aanpassing... Thanks to Lince!

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


weer fijn om xenon te hebben zeg... heb alleen nog niet savonds ermee gereden. was een PITA om het de eerste keer te monteren (volgens the manual, moet je via het schutbord de lampen vervangen), gisteren heb ik het weer geprobeerd, weer was goed, niet te koud, dus had meer gevoel in me handen :D Dit keer heb ik het gewoon via de motorkap geprobeerd en met succes! binnen een half uur was de klus geklaard! wel met me hand open hier en daar, but who cares! haha :rulez:

Xenon kit is 6000K. Zal de stadslichtjes ook ooit eens aanpakken...
 
Nice Marvin, ziet er mooi uit.
Xenon is echt een wereld van verschil. Ik heb ook xenon. Heerlijk gewoon. :D

Ga je het ook nog in de mistlichten doen?
 
neh.. zo is het wel goed.. wou de koplampen gewoon hebben..in me vorige auto had ik wel ook in de mistlampen... zal misschien LED in de mistlampen doen... eigenlijk heb ik geen zin en geen plek om die bumper eraf te halen...
 
Thx! Gisteren voor het eerst ermee in het donker gereden... Me = a happy customer! :-)
 
Mooie auto en ook gaaf die verlichting zo. Je hebt er tog wel veel meer licht van he.

Groetjes
Ro
 
thanks guys! Ja, veel meer licht nu, moeten alleen binnenkort helaas weer eruit voor de APK... :(
 
Mijn IS is gewoon door de apk gekomen met Xenon, ik weet alleen niet uit welk jaar jouw Mazdarati is.
Volgens mij moet een auto vanaf 2007 die voorzien is van Xenon, koplamp-sproeiers hebben. Zo als je auto van voor dat jaar is. Gewoon proberen. Zo niet, bad luck, dan moet je het idd weer weghalen.
 
Ja, auto is van 2008 dus ze gaan erop letten en het moet ook de automatische hoogteregelaar hebben...
@hube ja, je zult het morgen wel zien!
 
Had joues dus ook gespot, wou ehm er eerst nog naastzetten.. Maar zet normaal gesproken me auto nooit naast een andere auto geparkeerd(en als 't niet anders kan dan heel schuin over 2 parkeer plekken, best wel ASO maar liever dat dan parkeer deukje, zit namelijk geen een pitje helemaal niks!).. Vandaar dat ik naast die eco toilet had gezet, super nette auto! Ook erg mooi die donkere kleur met die chrome lijsten :rulez: