Zo beste racers, links plakkers, bumperanaaltjes,rechtsdienders, leechers, gliders, overhaulers en customizers,
De Lexus LS400 is klaar maar hij rijd niet, na veel speurwerk tot de ontdekking gekomen dat de koppen verkeerd om op het blok zaten. ( dat dat kan is een doodzonde)
Na de eerste start kwam er geen druppel olie naar boven, jammer dat de klepdeksels er al op zaten want daardooor konden wij dat niet zien.
Resultaat na enkel wat stationair lopen:
2 kapotte nokkenassen
2 ingesleten koppen
aantal km gereden 0
aantal keren de hgarage uitgereden 0 x
verlopen aantal uren 30 x 8 uur.
De motivatie is hoger dan ooit na 1 maand mishandelt te zijn door een Fiat Doblo 1.3 x niets( knie blesure van de koppeling) ben ik het wel zo zat om de heuvel op te kruipen terwijl iedereen me inhaalt.
Om fouten te voorkomen als voorheen heb ik alleen het blok er nogmaals uitgevist. Daarnaast heb ik op advies vcan mijn leermeester de orde bewaard op de werkvloer no more chaos here.
Koppen + nokkenassen liggen klaar
Pakkingen ook
Motor is opnieuw uit
Dit weekend alles afmonteren en Maandag proefrijden.
Onderblok loopt smooth dus alles komt goed.
Hoofdvraag :
Heb ik spijt ?
NEE het is was een dure les maar er is niets zo fijn als de voldoening die het geeft.
Daarnaast is mijn donateur een beste vent en we vermaken ons prima en ook in de toerkomst zullen we elkaar zien.
Ik schijt zijn warme toilet heerlijk onder met hollandse stront en laat zijn super ongehoorzame aggressieve zwarte pittbull uit van 15 cm hoog gewicht 3 kilo.
In ruil daarvoor eten we iedere dag dure lappen steaks en malse ossehaas.
Het is inderdaad tyfusziekelijk koud in zijn kot maar ik heb extra vette Siberian kleren meegenomen.
De eerste week een kachel gehuurd maar het kutding zoog me leeg met 30 liter diesel per dag.
Tsja voor de rest kan ik alleen maar zeggen:
Engine swappen ?
Call the expert .... RTFM !!!
ik heb jullie vreselijk gemist maar iedere dag was ik zo kapot zo depressief dat ik al maanden geen liefde heb bedreven.
Maar ook dat komt gauw goed want ze staan weer in de rij voor mij. :worship:
:rulez: