Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee niet 010 GWS. Wel altijd gek van water geweest, maar ja ook van lucht- & ruimtevaart. Ik denk dat de illusie van eindeloze vlakten iets met me doet
Met dank aan Dhr. Karel Vesters van Lexus Amsterdam voor de tussentijdse foto's. De Diffuser zit er ondertussen op. De einddemper moet nog iets aan gelast worden, vandaar dat deze op de foto missen De diffuser is mooi in de lakkleur meegespoten.
Mooi, klasse straalt er vanaf....... ik heb vanmiddag alleen een mat voor de bagage ruimte gehaald, ik hoop dit nog eens te hebben op m'n RX ( moet kunnen)
Het enige dat ik nog moet uitzoeken is hoe ik voorkom dat er licht vanuit de onderkant de demper zichtbaar maakt. Kijk maar:
De demper wordt te heet voor direct contact met de diffuser. Maar het moet mogelijk zijn om dit mooi donker te houden. Of wellicht ben ik nu gewoon teveel aan het zeiken