Project GS450h F-sport

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Bedankt voor de info Henny. De rest ook bedankt voor het commentaar.

Alor, iedere aanpassing rijdt nooit meer als origineel. Of dat zonde is, is iets wat je voor jezelf moet bepalen.
 
Ik wil dat wel gaan proberen. Erg moeilijk is het geloof ik niet...

Ja is makkelijk zelf te doen.
Hoogte afstellen: borgmoer losmaken + behuizing met schroefdraad draaien in de gewenste richting + weer vastzetten (aantikken rubberhamer)
Voorspanningpreload afstellen: idem maar dan bij de veer.
Je kan het ook altijd laten doen natuurlijk.
 
Ik ken Huib niet goed "maar als ik het zo inschat" lijkt het mij niet handig als hij aan zijn GS gaat sleutelen.
Ook garantie technisch niet slim.
 
Ik ken Huib niet goed "maar als ik het zo inschat" lijkt het mij niet handig als hij aan zijn GS gaat sleutelen.
Ook garantie technisch niet slim.


ach een schroefsetje verstellen kan echt iedereen , en dat is nu ook het fijne van een schroefset , je kunt zelf je gewenste hoogte instellen voor het doel waar je de auto voor gaat gebruiken
ga je sportief rijden , zet je ze hard en laag , ga je op vakantie waar je andere wegen hebt als hier dan zet je hem wat hoger en zachter

ik weet niet of de J5 ook in hardheid te verstellen is maar dit is echt kinderspel
en welke garantie? ze zijn bedoeld om te verstellen en hoort bij het gebruik van het product
 
Zo SC400nl 888 berichten, tijd voor gebak! Back on topic, het is inderdaad prima zelf te doen, gewoon eerst goed uitzoeken/bedenken wat je wilt en dan doen...
 
No Title

Kan nog wel wat omlaag Huib
 

Bijlagen

  • photo4025.jpg
    photo4025.jpg
    258 KB · Weergaven: 85
Buikschuiven gaan we idd niet aan doen, Hij mag wel ietsje lager nog naar mijn mening.

Super dat het nu goed is Hube! Het blijft natuurlijk geheel persoonlijk, maar zoals hij nu op zijn wielen staat is naar mijn mening perfect. Overal evenveel ruimte. Hoeveel lager wil je haar dan nog leggen?