Ik ga dit uitzoeken. FF niet bij stil gestaan.Potenza S001 ? RE050A ?
Trillingen waren opgelost (zie topic in GS gen 4 forum) Het waren o.a. de ophang rubbers van de achteras die niet helemaal lekker waren en is een probleem dat bekend was. Wheelgap is weer normaal. 2cm gezakt.Oh nog wat anders Hube Hoe is het nou afgelopen met je wheelgap na de resonance issues ? Ooit nog wat van gehoord of zeg je van je laat maar en ik los het zelf wel op met de RSR ?
Huib let er iig op met de drempels.. had ik de eerste keer niet gedaan na verlagen :thumbsdown: vergeten :kiss:Moet je dan diagonaal oversteken ?
anders diagonaal idd.. maar jij komt er ook wel achter als die van jouw verlaagd is muahahahahaha maar it's worth it 
Dat gaat me inderdaad nog wat worden zeg
om precies te zijn is het -1 tot -1.5 inch en is het het type Down Sus. wat de minst extreme vorm van verlaging is van RSR. Er is nog de Super Down, maar die is nooit voor de GS450h gemaakt.
Wheelgap wheelgap je kon limbo dansend onder dat spatbord doorNou ja wheelgap in de Meern had je echt moeten zien, SUV offroad style :relieved:dus -4 gaat wel lukken.