Project GS450h F-sport

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Oh nog wat anders Hube Hoe is het nou afgelopen met je wheelgap na de resonance issues ? Ooit nog wat van gehoord of zeg je van je laat maar en ik los het zelf wel op met de RSR ?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt Jongens! Foto's volgen. Zal ook voor de verlaging een voor en na doen.

Potenza S001 ? RE050A ?
Ik ga dit uitzoeken. FF niet bij stil gestaan.

Oh nog wat anders Hube Hoe is het nou afgelopen met je wheelgap na de resonance issues ? Ooit nog wat van gehoord of zeg je van je laat maar en ik los het zelf wel op met de RSR ?
Trillingen waren opgelost (zie topic in GS gen 4 forum) Het waren o.a. de ophang rubbers van de achteras die niet helemaal lekker waren en is een probleem dat bekend was. Wheelgap is weer normaal. 2cm gezakt.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
man man man dit zal wel mooi staan straks ben benieuwd naar de foto's 275 achter -> boss!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ben al happy dat je auto straks wat door z'n hoefjes zakt ;) Mooie velgen :thumbsup:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Niet bang dat het te laag wordt? er bestaat ook een half down dacht ik?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
-3.5 tot 4 cm... denk dat die van mij nu ook rond de 4 cm lager zit en ik moet rustig over drempels, anders.. maar vergeet niet dat er 20" onder komt dan gaat ie toch weer wat omhoog dus zal wel iets beter zijn... maar afwachten op Huib z'n Eigen ervaringen :) Huib let er iig op met de drempels.. had ik de eerste keer niet gedaan na verlagen :thumbsdown: vergeten :kiss:
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Nou ja wheelgap in de Meern had je echt moeten zien, SUV offroad style :relieved:dus -4 gaat wel lukken.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
lol :) Dat gaat me inderdaad nog wat worden zeg :) om precies te zijn is het -1 tot -1.5 inch en is het het type Down Sus. wat de minst extreme vorm van verlaging is van RSR. Er is nog de Super Down, maar die is nooit voor de GS450h gemaakt.

Ik zal met name moeten gaan oppassen in de parkeergarage op het werk. FF kijken of de neus niet de grond gaat raken met heuveltje af....Zie me straks al achteruit de parkeergarage uit gaan......Wat comfort betreft, het zou er niet slechter op worden volgens RSR. Wel dat hij minder slee-achtig gaat rijden in normal mode.
 
Laatst bewerkt:

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik verwacht dat de RSR veren er binnen 3 weken zijn. Dan een afspraak maken bij de dealer, dat zal twee weken later zijn. Dus ik verwacht de veren over 5 weken en daarna de wielen de eerste week van April.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ja 1 inch is redelijk veilig en 1.5inch is in de meeste gevallen ook goed, tenzij je in een buurt woont waar ze die rotdingen neerzetten.

en anders na een paar x onderkant te hebben geraakt, raak je er ook aan gewend en is er al een stukje vanaf gegaan dat het niet meer zo snel voorkomt :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
lol :) Het is dus een kwestie van de onderkant bijschaven :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
mvraamsdonk is erg flexibel heb ik begrepen :)

Enne, die eer heb jij alleen Alor
tsg_smiley_devil.gif
:p