Project GS450h F-sport

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Ik verwacht dat de veren komende week binnen komen. Dan nog een afspraak maken met Lexus Amsterdam.

Kun je bij Lexus Amsterdam zelf geleverde coilovers laten monteren en laten afstellen/uitlijnen Hube ?
Ik wilde ze in eerste instantie zelf monteren maar uitlijnen durf ik niet aan bij de fastfitter
als zij een totaal pakket kunnen aanbieden met Forum korting natuurlijk :xp

Ik denk dat lexus Amsterdam zelf ook naar de fastfitter gaat en het laat uitlijnen :P

Lexus Amsterdam monteert de veren zelf en laat daarna de auto uitlijnen.

Het prijsverschil was van dergelijk klein verschil dat het de moeite niet waard was om dit door een derde partij te laten doen. Amsterdam was 100 euro duurder dan Karelsen Banden te Soest. Vandaar dat ik liever via ??n contactpunt blijf werken.

Hoi Hube, mooie plannen en ben heel benieuwd naar het resultaat! Ook qua rijgedrag.:rulez:

Hoi Hube, mooie plannen en ben heel benieuwd naar het resultaat! Ook qua rijgedrag.:rulez:
Ik ook :) Maar hij moet gewoon iets lager. Waarom Lexus altijd zo'n wheelgap heeft is mij een raadsel.

Hoezo, ik denk dat de meeste dealers zo werken, als je goed wilt uitlijnen moet je ook alle apparatuur aanschaffen, personeel opleiden en deze ook weer up to date houden... kost ook wat...
Klopt. Het grote voordeel alleen is dat jij niet tussen wal en schip valt wanneer er fouten gemaakt worden of slecht werk wordt geleverd. Wanneer een dealer besluit het uit te besteden, draagt hij mede verantwoording voor het resultaat en hoef ik de discussie niet aan te gaan wie verantwoordelijk is voor wat.

Denk dat lexus relatief zachte veren heeft en lexus/Toyota kennende doen ze alles op safe, dus bij een beladen auto moet de auto nog gewoon drempels vriendelijk zijn...

Ja, en ze doen het weer met de RC. Als je de M-sport van BMW er naast zet zie je het verschil echt goed. Daar verlagen ze gewoon naar een mooie hoogte. Maar goed, Lexus is hier een beetje doof voor, op Club Lexus is het ??n van de grootste klachten over het merk.

foto.JPG

Ze worden op dit moment gemonteerd!

gaaf ! ben benieuwd hoe de stance wordt , vond Karel dat goed zo die handel op zijn bureau ? :xp

Mooi hoor Hube en het werd natuurlijk ook tijd.
Met dit weer mis je in ieder geval de velgen nog niet.
Je hebt nu dus al 2 forum leden die benieuwd zijn 😝

Kun je bij Lexus Amsterdam zelf geleverde coilovers laten monteren en laten afstellen/uitlijnen Hube ?
Ik wilde ze in eerste instantie zelf monteren maar uitlijnen durf ik niet aan bij de fastfitter
als zij een totaal pakket kunnen aanbieden met Forum korting natuurlijk :xp

Voor een beetje goede 'Bandenboer' met de juiste app. moet uitlijnen geen probleem zijn,
bij Lexus is prijs voor rondom uitlijnen 157 euro, incl btw ( prijs 2014)

Het is misschien wel handig om bij een oudere auto van te voren te controleren of alles los wil en goed inspuiten met WD40,
heb je de verrassing van , het wil niet los , in ieder geval uitgesloten