GWS
Heel actief
- 11 aug 2013
- 829
- 84
- 0
Waarom nou gelijk weer "jullie" broertje ? Dacht dat jij alle splinters zou opvangenpas op jullie, straks een ban
Waarom nou gelijk weer "jullie" broertje ? Dacht dat jij alle splinters zou opvangenpas op jullie, straks een ban
Ik denk dat er iemand in de stress schiet nu mlcoolj.
Ik ook Maar hij moet gewoon iets lager. Waarom Lexus altijd zo'n wheelgap heeft is mij een raadsel.Hoi Hube, mooie plannen en ben heel benieuwd naar het resultaat! Ook qua rijgedrag.:rulez:
Klopt. Het grote voordeel alleen is dat jij niet tussen wal en schip valt wanneer er fouten gemaakt worden of slecht werk wordt geleverd. Wanneer een dealer besluit het uit te besteden, draagt hij mede verantwoording voor het resultaat en hoef ik de discussie niet aan te gaan wie verantwoordelijk is voor wat.Hoezo, ik denk dat de meeste dealers zo werken, als je goed wilt uitlijnen moet je ook alle apparatuur aanschaffen, personeel opleiden en deze ook weer up to date houden... kost ook wat...
Het idee dat het niet in eigen beheer word uitgevoerd.Hoezo,
Kun je bij Lexus Amsterdam zelf geleverde coilovers laten monteren en laten afstellen/uitlijnen Hube ?
Ik wilde ze in eerste instantie zelf monteren maar uitlijnen durf ik niet aan bij de fastfitter
als zij een totaal pakket kunnen aanbieden met Forum korting natuurlijk